سردار محمد علی حق بین کیست! / همرزم حاج قاسم امروز درگذشت! + عکس و علت

سردار محمدعلی حق بین لحظاتی قبل دار فانی را وداع گفت.

به گزارش رکنا، سردار سرافراز محمد علی حق بین، هم‌رزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان مطرح مقاومت در سوریه و عراق دقایقی پیش به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار سرافراز اسلام «محمدعلی حق‌بین» از فرماندهان برجسته گیلانی و فرمانده عملیات آزادسازی نبل و الزهرا از دست داعش، پس از تحمل یک دوره‌ بیماری در بیمارستان پارس رشت درگذشت و به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار حق بین تا چند سال پیش در سمت فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان مشغول به خدمت بود و پس از آن به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

این سردار گرانقدر اسلام، چند سال در جبهه مقاومت تحت نظر حاج قاسم سلیمانی به مقابله با تروریست‌ها پرداخت و با مدیریت و درایتی که داشت موجب پیروزی‌های متعددی در منطقه شد که به همین دلیل در سال ۱۳۹۸ مفتخر به دریافت نشان فتح ۳ شد.

سردار حق‌بین با وجود جراحات بسیار از جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، مدتی پیش به بیماری کرونا مبتلا شد و پس از تحمل یک دوره‌ بیماری در بیمارستان پارس رشت دار فانی را وداع گفت.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

عکس: مهرداد اصفهانی

کدخبر: 679736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟