امیر دریادار سیاری: ما ۲۹ دی ماه متوجه شیوع ویروس شدیم و اعلام آمادگی کردیم + فیلم
حجم ویدیو: 4.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش رکنا، به نقل از آخرین خبر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ۲۸ فروردین به مناسبت روز ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت بررسی‌ توان دفاعی و نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری حضور یافتند.

امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه در رژه خدمت تجهیزات جدید کرونایی رونمایی می شود گفت: ما در تاریخ ۲۹ دی ماه متوجه شیوع ویروس در کشور شدیم لذا در شرایط کرونایی ماموریت‌های ارتش انجام می شود.

او با اشاره به اینکه رژه خدمت خواهیم داشت لذا ما نیز به قوانین و مقررات مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی احترام می گذاریم افزود: ما توانستیم توان بسیار قابل قبول و روح بخشی را در حوزه بهداشت در گستره میهن اضافه کنیم لذا ما به ادامه فعالیت های خودمان می پردازیم تا بتوانیم ویروس کرونا را در کشورش ریشه کن کنیم.

امیر دریادار سیاری با اشاره به اهداف اصلی نیروی زمینی ارتش در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و هم‌افزایی ملی ادامه داد: در عرصه‌های مختلف وسایل خاصی ابداع و اختراع شده است که در بحث مبارزه با ویروس کرونا و مبارزه تهاجمی و تشخیص مثمر ثمر خواهد بود لذا تجهیزات و وسایل ما در این عرصه به عنوان اختراعات نیروی زمینی از روز اول به خدمت گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه رژه نماد قدرت است و لذا وقتی اجرا می شود قدرت یک کشور را در معرض نمایش می گذارد گفت: روز ارتش بنا به فرمان امام خمینی رحمة الله علیه نامگذاری شد ، امسال هم رژه را انجام می‌دهیم اما به دلیل شیوع بیماری با سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا خودمان را تطبیق می‌دهیم و لذا طرح جدیدی را جایگزین رژه کرده‌ایم.

او با اشاره به اینکه رژه امسال تحت عنوان رژه خدمت با شعار مدافعان وطن و یاوران سلامت است افزود : در روز ارتش نمادی از امکانات و نحوه خدمت رسانی به مردم را در تهران و ۲۵ استان دیگر به معرض نمایش می گذاریم و از تجهیزات مان نیز رونمایی خواهیم کرد.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: از محصولات جدیدی در رابطه با موضوع کرونا رونمایی می‌کنیم ، دکترین چیزی نیست که سالانه بخواهد تغییر پیدا کند لذا دکترین جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از توان دفاعی مبتنی بر بازدارندگی است، ما به دنبال کشورگشایی نیستیم و تعرضی به دیگران نخواهیم داشت اما باید دشمن بداند که اگر فکر تجاوز داشته باشند جواجوابی خواهیم داد که پشیمان کننده است.

او با اشاره به اینکه پیش‌بینی شیوع بیماری را در ۲۹ دی‌ماه انجام دادیم گفت: در سامانه بهداشت جهانی متوجه شدیم که بیماری شیوع یافته است و به نیروهایمان اعلام آمادگی کردیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟