اعطای ۱۰ روز مرخصی به سربازان خوزستانی پایگاه آموزشی قیام ارتش

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه قیام در استان قم، علاوه بر بازدید از مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روند ساخت و تجهیز مرکز آموزش وظیفه را نیز بررسی کرد.
وی در ادامه به دیدار چهره به چهره با دانشجویان خلبانی نشست و به گفت‌و‌گو با آنها پرداخت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین به محض اطلاع از حضور سربازان مقیم خوزستان در این پادگان، به دلجویی از آنان به خاطر جاری شدن سیل در این استان و مختل شدن زندگی عادی مردم و ترک خانه و کاشانه به جهت تامین محیط امن در هنگام آب گرفتگی پرداخت.
امیر سرتیپ خلبان در دیدار با سربازان اهل خوزستان گفت: خوزستان عزیز و قهرمان، امروز صحنه‌ همدلی و یکپارچگی همه‌ آحاد و نهادهای نظامی، دولتی و گروه‌های جهادی شده است. این اتفاق نشان می‌دهد که درد و گرفتاری هموطنان‌مان در سیل اخیر را، درد و گرفتاری خودمان می‌دانیم. ما مکلفیم تا بازسازی کامل مناطق سیل زده و استقرار مجدد هموطنان‌مان در محل زندگی خود، کنارشان بایستیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن اعطای ده روز مرخصی و ابلاغ دستور پرداخت هزینه‌ سفر سربازان خوزستانی به محل زندگی خود، خاطرنشان کرد: حضور در کنار خانواده و کمک به همشهریان‌تان را مثل خدمت در قرارگاه سربازی مقدس بدانید و پیام همدردی و همراهی ما را به خانواده‌های محترم‌تان ابلاغ کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟