مبین اوجاقلو هنرمند جوان و بااستعداد کشورمان را بیشتر بشناسید

به گزارش رکنا، مبین اوجاقلو متولد 24 مرداد 1384 در یک خانواده متوسط می باشد و از 13 سالگی موسیقی را با نواختن گیتار و کیبورد آغاز و از سن 15 سالگی، به خوانندگی ، آهنگسازی و تنظیم و در سن 16 سالگی به ترانه سرایی نیز روی آورد.

وی هم اکنون در پایه دوره دوم دبیرستان و در رشته موسیقی در حال تحصیل است. از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در 13 سالگی در یک دوره کلاس آموزش گیتار حضور پیدا کرد اما از آنجا که علاقه وافری به آواز، آهنگسازی، ترانه سرایی و تنظیم داشت، خود نسبت به آموزش و یادگیری آنها اقدام کرد.

از مهارت ها و ویژگی خاص او می توان به درک سریع مسائل ریاضی، موسیقی، رایانه و زبان های خارجی و ورزش فوتبال اشاره کرد.

موفقیت‌ها و دستاوردهای حرفه‌ای مبین اوجاقلو

از آنجا که بیش از یک سال از شروع فعالیت حرفه ای وی در موسیقی نمی گذرد، اما موفقیت‌ها و دستاوردهای حرفه‌ای زیادی در این عرصه کسب کرده است. تعداد علاقه مندان آهنگ های او در پلتفرم های ایرانی و خارجی مؤید این مطلب می باشد. کافی است سری به اینترنت بزنید و نام وی را جستجو کنید.

تعداد آهنگ هایی که توسط ایشان تهیه و پخش شده است، چهار مورد می باشد و علی رغم اینکه تاکنون با هیچ فرد و گروه مشهوری همکاری نکرده است، اما این قطعات به خوبی مورد اقبال و پسند علاقه مندان به موسیقی قرار گرفته است. برای دیدن و شنیدن آهنگ های وی به آدرس وبسایت اینترنتی زیر که در دسترس عموم مردم و هواداران او می باشد، مراجعه کنید.

خواننده محبوب و جوان کشورمان مبین اوجاقلو

یکی از دستاوردهای شخصی و مهم وی برای حضور هرچه پررنگ تر در دنیای نامحدود موسیقی ، یادگیری چند زبان خارجی است. خواننده محبوب و جوان کشورمان، آرزو دارد در آینده نه چندان دور، به حرفه ای ترین و سرشناس ترین موسیقی دان و خواننده دنیا بدل شود. در کنار اهداف و آرزوهای حرفه‌ای، اما تأثیرگذاری حرفه ای و شخصیتی در کل جمعیت جهان و ایجاد صلح در سرتاسر جهان، از اهداف و آرزوهای شخصی وی نیز می باشد.

بیشترین سرگرمی‌ها و علایق مبین اوجاقلو، انجام تمرینات آمادگی جسمانی و کار با رایانه است. وی بسیار حساس و اخلاق مدار هستند و ضمن اینکه رابطه بسیار محکم و عاطفی با خانواده خود دارند پیوسته در حال تمرین و تلاش در امور مربوط به رشد شخصیتی خوشان نیز هستند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟