انتقاد تند شهرام شکوهی

وی در همین راستا افزود: به دنبال برگزاری کنسرت در تیرماه هستم که تاریخ دقیق آن تاکنون مشخص نشده است. پس از انتشار چند قطعه درصدد برگزاری کنسرت در استان ها نیز هستم.

این خواننده درباره تاثیر تکنولوژی در موسیقی امروز اظهار کرد: همه چیز تابع تکنولوژی است و موسیقی را سطحی تر کرده است یعنی سطح تفکری که مخاطب نسبت به یک اثر در گذشته داشته امروز در درجه پایین تری قرار دارد.

شکوهی به نقش کپی رایت اشاره کرد و افزود: شما فکر کنید در صنعتی کار می کنید که خروجی آن برای شما عایدی نداشته باشد در این صورت معلوم نیست تا چه زمانی بتوانید در این عرصه ادامه دهید. در موسیقی کالایی تولید می کنید و بابت شنیدن آن پولی پرداخت نمی شود به عبارتی اگر از این صنعت کنسرت آن را هم بگیرند دیگر کاری برای خواننده در این صنعت وجود ندارد.

وی درباره فضای فعلی و جایگزینی انتشار قطعه به جای آلبوم توضیح داد: دسترسی آسان مخاطب به قطعات موسیقی باعث کم شدن انتشار آلبوم بین خوانندگان شده است همچنین در چنین وضعیتی خواننده اثرش را چه به صورت آلبوم یا به صورت تک قطعه وارد بازار Store کند عایدی برای او نخواهد داشت. البته انتشار آلبوم باعث می شود چند اثر از خواننده که به صورت تک قطعه شنیده می شود شنیده نشود. بنابراین خواننده یا هنرمند Artist ترجیح می دهد که تمامی آثارش را به صورت تک قطعه منتشر کند تا شنیده شود.

خواننده "دل دیوونه" با اشاره به تعامل خواننده و مخاطب در کنار هم بیان کرد: صد در صد خواننده و مخاطب در بالا بردن سطح سلیقه یکدیگر موثر هستند. به نظر من کار در موسیقی امروزه فرمایشی، دستوری و مخاطب محور شده است. در واقع مخاطب به دنبال اثری می رود که ساده به دست آورد. وضعیت کنونی مانند مقایسه غذای سنتی و اصیل با غذای فست فود است. غذای اصیل و سنتی را همه دوست دارند اما چون تهیه آن سخت است مردم سرو فست فود را بر غذای اصیل ترجیح می دهند.

شکوهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قصد دارم آثار خود را به صورت تک قطعه منتشر کنم و احتمالا در آینده تمام قطعات منتشر شده را در قالب یک آلبوم گرد آوریم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه دستگیری وحید مرادی معروف به عقاب تهران در مرز بازرگان+فیلم

هجوم مارهای سمی به خانه های مردم گچساران

فیلم و عکس های لحظه به لحظه از مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل

راز نامه عاشقانه مرد جوان به بازیگر مشهور زن پس از خودکشی لو رفت+عکس

جزئیات درگیری ماموران شهرداری تهران با ماموران پلیس/ آنها فحاشی کردند!+فیلم

وحید مرادی شرور مشهور تهران در برابر دوربین خبرنگار پیراهنش را در آورد / گفتگو با شرور قاتل + عکس

اولین تصاویر از شرور معروف تهران پس از دستگیری/ بکش تا زنده بمانی!+عکس

مجری تلویزیونی با حجاب عجیبش جنجالی تر شد! + عکس

دختر خوش صدای ایرانی به جای خوانندگی به عقد شیخ نشین دوبی در آمد

این جوان عینکی را می شناسید / او شبح عابر بانک ها است +عکس

فیلم گفتگو با مردی که حتی به زن مهربان تهرانی هم رحم نکرد / این مرد را می شناسید + عکس

خفت کردن های سریالی زنان روی پل عابر پیاده شرق تهران

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟