کنسرت گروه موسیقی مستان همراه با پرواز همای +عکس

همای در این کنسرت هر یک از قطعات خود را به یکی از اساتید موسیقی ایران تقدیم کرد که نام و تصویر آن استاد هم‌زمان بر روی نمایشگرهای سالن پخش شد.

کنسرت مستان
اولین قطعه اجرایی با پخش کلیپ قطعه «تنها تو بخوان» با طرح و ترانه و آهنگ و صدای همای آغاز شد. همای در ابتدای کنسرت ضمن خوش‌آمد گویی به تماشاگران بیان کرد: این کنسرت را با یاد استاد محمدرضا شجریان آغاز می‌کنم و دوست داشتم قطعه «تنها تو بخوان» را در محضر ایشان اجرا کنم اما نشد، از شما تماشاگران درخواست می‌کنم باحال خوبتان برای سلامتی Healthاستاد دعا کنید.
همای در ترجیع‌بندهای تصانیف مانند همیشه همراهی مخاطبان را در خوانش شعر برانگیخت و مردم یک‌صدا قسمت‌هایی از شعر را با این خواننده همراهی کردند.
یکی از قسمت‌های کنسرت همای و گروه مستان اجرای تک‌نوازی نوازنده جوان کوبه‌ای گروه حمیدرضا یوسفی بود که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

کنسرت مستان
همای با پخش تصاویر افرادی چون محمدرضا لطفی، پرویز مشکاتیان، فریدون پوررضا، غلامحسین بنان و محمدرضا شجریان به یاد و خاطره این هنرمندان پرداخت و هر یک از قطعات را به یکی افراد نامبرده تقدیم کرد.
«پناه بلندی و پستی»، «از باده مدهوشم کنید»، «عشق جگرخوار»، «زور و زر»، «نان و دندان»، «مثنوی و مست»، «بی من مخوار شراب»، «آب طلب نکرده»، «خدارا می‌شناسم»، «من و دل»، «نگار ختنی»، «دل دیوانه‌ی من»، «دیوانه‌تری»، «تو بگو»، «شیرین لبی» و «سرزمین بیکران» ازجمله قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شد.
پاشا هنجنی و سعید فهمی نوازندگان نی، محمود نوذری نوازنده سنتور، امین اکبرپور نوازنده عود و سه‌تار، فرشاد رستمی نوازنده قیچک، میلاد علیپور نوازنده تار، مسلم علیپور نوازنده کمانچه و حمید رضا یوسفی نواز سازهای کوبه‌ای، اعضای ارکستر پرواز همای را تشکیل می‌دادند.
سیدمحمد موسوی، محمدعلی بهمنی و مریم امیرجلالی از مهمانان ویژه این کنسرت بودند. این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» برگزار شد.

کنسرت مستان
پروژه "نان و دندان" بعد از تهران راهی اروپا خواهد شد. به ترتیب روز سوم مارس مصادف با 12 اسفندماه در شهر استکهلم، هفتم مارس مصادف با 16 اسفندماه در شهر کلن، نهم مارس مصادف با 18 اسفندماه در برلین، دهم مارس مصادف با 19 اسفندماه در لندن، یازدهم مارس مصادف با 20 اسفند در منچستر و هجدهم مارس مصادف با 29 اسفندماه نیز در شهر دوسلدورف آلمان روی صحنه خواهد رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟