پارکینسون کار دست گیتاریست معروف داد +عکس

تیپتون ۷۰ ساله، در سال ۱۹۷۴، درست کمی قبل از اینکه گروه جوداس پریست اولین آلبوم خود به نام Rocka Rolla را منتشر کند به گروه پیوست.

البته براساس بیانیه‌ گروه، بیماری تیپتون جدید نیست و یک دهه پیش تشخیص داده شده است اما او اخیرا این خبر را با رسانه‌ها درمیان گذاشته و اکنون به خاطر شدت این بیماری مجبور به ترک گروه شده است.

در بخشی از این بیانیه می‌خوانیم: «ده سال پیش تشخیص داده شد که گلن دچار پارکینسون است و او با توجه به اینکه بیماری‌اش در مراحل اولیه بود به خوبی توانست زندگی عادی خود را سپری کند و مثل همیشه یک گیتاریست درجه یک هوی متال باشد… درحال‌حاضر او قادر است برخی از قطعات ساده‌تر پریست را اجرا کند اما از آنجا که بیماری او پیشرفت کرده دوست دارد به مخاطبانش اطلاع دهد که از این به بعد در تورها حضور نخواهد داشت.»

او خود درباره این اتفاق گفت: «دلم می‌خواهد همه بدانند که تور جوداس پریست حتما باید ادامه دهد و من درحال ترک گروه نیستم بلکه تنها نقشم تغییر کرده است. اگر فرصتی دست دهد که قادر باشم روی صحنه پریست بخوانم هرگز آن را از دست نخواهم داد. بنابراین مشتاقانه منتظرم در آینده‌ای نه‌چندان دور یک بار دیگر مجنون‌های موسیقی متال را ببینم.»

گروه در بخشی دیگر از بیانیه نوشت: «شانس بزرگی برای ما بود که این سال‌ها شاهد استقامت و عزم جدی گلن برای کار بودیم، شاهد اشتیاق زیاد و باورهای محکمش هنگام نوشتن و ضبط و اجرا با پریست. او یک قهرمان واقعی متال است… از اینکه گلن اصرار دارد تور فایرپاور را ادامه دهیم تعجب نمی‌کنیم و از اندی ممنونیم که خواسته گلن را برآورده کرد و به ما ملحق شد. چراکه گلن از ما خواسته بود منتظر او برای پیوستن به گروه در تورها نباشیم.»

گروه جوداس پریست قرار است با اندی اسنیپ به جای گلن تیپتون این تور را ادامه دهند. کمی پیش در ماه گذشته دیو هالند، درامر سابق گروه جوداس پریست نیز در سن ۶۹ سالگی درگذشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟