اجرای موسیقی سریال محبوب بازی تاج و تخت توسط رامین جوادی خالق این اثر جاودان+ فیلم
حجم ویدیو: 14.84M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

موسیقی متن این سریال شاید بیش از هر ملودی سینمایی دیگری در سال‌های اخیر شنیده شده و در رسانه‌های مختلف مورداستفاده قرار گرفته است.
همین شهرت باعث شده جوادی به فکر برگزاری تور کنسرت‌های بازی تاج و تخت بیفتد و موسیقی این سریال را در سراسر جهان اجرا کند.
جدیدترین این تور کنسرت‌ها قرار است سال ۲۰۱۸ اجرا شود؛ اجرای زنده موسیقی هر هفت فصل سریال با تنظیم‌های ویژه و متفاوت. در ویدیوی بالا، جوادی از یکی از سورپرایزها پرده‌برداری می‌کند: اجرای تم آریا استارک با سنتور هندی!

رامین جوادی آهنگساز آلمانی ایرانی تبار موسیقی‌های فیلم و تلویزیون است. پدر او یک مهاجر ایرانی و مادرش آلمانی است. در آمریکا به تحصیل در رشته موسیقی پرداخت. بعد از پایان تحصیلات، شروع به نوازندگی در یک گروه موسیقی در بوستن کرد و پس‌از آن با هانس زیمر مشغول به کار شد.جوادی بیشتر به خاطر دریافت بالاترین نمره جایزه گرمی برای فیلم مرد آهنین (۲۰۰۸) مارول و سری تلویزیونی محبوب اچ‌بی‌او تحت عنوان بازی تاج و تخت شهره است که این امتیاز را برای هر قسمت و اپیزود به ثمر رسانده است. از دیگر کارهای مشهور وی می‌توان از حاشیه اقیانوس آرام، وارکرافت و سریال‌های تلویزیونی همچون فرار Escape از زندان، مظنون و دنیای غرب نام برد.

بازی تاج‌وتخت یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است. نخستین کتاب این مجموعه بازی تاج‌وتخت نام دارد. فیلم‌برداری مجموعه در کارگاه ضبط فیلم پینت هال بلفاست و همچنین در مالت، کرواسی، ایسلند و مراکش انجام گرفته‌است. پخش فصل هفتم از ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۷ آغاز شد، و در ۲۷ اوت ۲۰۱۷ به پایان رسید. سریال با فصل هشتم متشکل از شش قسمت در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ پایان می‌یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟