گران‌ ترین و ارزان‌ ترین آپارتمان در تهران در سال۹۰ /  یک واحد ۳۶ متری ۳۶ میلیون تومان

روزنامه دنیای اقتصاد در یازدهم مهر ۱۳۹۰ در گزارشی گران‌ترین وارزان‌ترین نقاط پایتخت را معرفی کرد.

 

در این گزارش آمده است: ارزان‌ترین واحد مسکونی در منطقه 11 و همچنین گران‌ترین واحد مسکونی در منطقه یک تهران برای فروش توسط مشاوران املاک عرضه شد. بررسی قیمت‌های اعلام‌شده در بازار معاملات مسکن در ماطق مختلف تهران در روز گذشته حاکی از آن است که دیروز در حوالی میدان قزوین یک واحد مسکونی با کمترین قیمت نسبت به سایر واحدهای مشابه در تهران برای فروش آگهی شده بود.

این واحد مسکونی با متراژ 36 مترمربع در خیابان سلیمانی واقع در میدان قزوین به قیمت 39 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و امتیازی که مالک برای خرید این واحد مسکونی برای متقاضی در نظر گرفته، پرداخت مبلغ خرید به‌طور شرایطی است؛ زیرا خریدار می‌تواند با کمک 20 میلیون تومان وام و پرداخت 8 میلیون تومان نقدی صاحبخانه شود و 11 میلیون تومان مابقی قیمت فروش را به‌صورت رهن در دست مستاجر تامین کند.

همچنین در مقابل این واحد، گران‌ترین واحد فروش اعلام‌شده به بازار مسکن مربوط به پنت‌هاوس در منطقه یک تهران یعنی خیابان زعفرانیه می‌شود؛ چراکه 10 میلیون تومان قیمت هر مترمربع این واحد مسکونی است.خریدار باید برای این پنت‌هاوس 70 میلیارد تومان به‌عنوان مبلغ خرید پرداخت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟