افزایش 100 درصدی قیمت مسکن در این مناطق تهران + جزئیات

قیمت مسکن / طبق آماری که بانک مرکزی ایران از معاملات مسکن شهر تهران در شهریور منتشر کرده، طی یکسال اخیر قیمت مسکن در تهران با افزایش ۹۲ درصدی از متری ۱۲/۷ میلیون تومان در شهریور ۹۸ به ۲۴/۳ میلیون تومان در شهریور ۹۹ رسیده است.

در بین مناطق ۲۲ گانه، قیمت مسکن در منطقه ۱۹ با افزایش ۱۲۹ درصدی از متری ۵/۷ میلیون تومان در شهریور سال گذشته به ۱۳ میلیون تومان در شهریور سال جاری رسیده و رکوردار رشد قیمتی است.

پس از این منطقه، قیمت مسکن در منطقه ۳ با رشد ۱۰۴ درصدی در رتبه دوم، منطقه یک با رشد ۱۰۳ درصدی در رتبه سوم، منطقه ۲۲ با رشد ۱۰۰ درصدی در رتبه چهارم و منطقه ۴ نیز با رشد ۹۹ درصدی در رتبه پنجم بیشترین افزایش قیمت‌ها قرار دارند. همچنین در مناطق ۲، ۸، ۱۷ و ۵ نیز میزان افزایش قیمت‌ها طی یکسال اخیر از میانگین شهر تهران بیشتر است.

قابل ذکر است گران‌ترین مناطق تهران نیز شامل مناطق یک، سه، دو، شش و پنج هستند که قیمت هر مترمربع واحد مسکونی معامله شده در این مناطق طی شهریور سال جاری به ترتیب ۵۰/۸ میلیون تومان، ۴۶/۱ میلیون تومان، ۳۹/۶ میلیون تومان، ۳۴/۳ میلیون تومان و ۳۰/۲ میلیون تومان بوده است. /منبع: تسنیم برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟