خریداران مسکن مهر بخوانند

به گزارش رکنا، مدیرعامل شرکت عمران پردیس از اجرای برنامه‌ای خبر داده که در قالب آن خریداران مسکن مهر باید از اول خرداد ۲۰ میلیون تومان بابت یارانه دولتی پرداخت کنند.

مهدی هدایت در نشست خبری ویدئو کنفرانسی اظهار کرد:‌ از ماه آینده خریداران مسکن مهر پردیس باید 20 میلیون تومان یارانه دولتی را پرداخت کنند.

وی هدف از این اقدام را مهار بورس‌بازش در معاملات مسکن مهر عنوان کرد و افزود:‌ اقشار کم‌درآمد مشمول پرداخت این مبلغ نمی‌شوند.

وی با یادآوری این‌که 18 درصد سود بانکی برای افرادی است که چند سالی است آماده شده اما مراجعه نمی‌کنند در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این‌که 20 میلیون تومان قرار است صرف چه کاری شود و آیا این اقدام به دلیل کمبود منابع شرکت عمران انجام می‌شود، گفت: در پردیس مصوباتی از دولت دریافت کرده‌ایم که بر اساس آن به ما اجازه می‌دهد از محل منابع داخلی در محوطه‌سازی، آماده‌سازی و ساخت -مسکن مهر- کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: اگر یارانه‌های دولتی نبود افتتاح‌های سال گذشته انجام نمی‌شد، چون آورده مردم قبلا تمام شده بود.

هدایت تاکید کرد: از اول خرداد ماه 20 میلیون تومان بابت یارانه‌های دولتی از خریداران دریافت می‌شود.

وی همچنین با بیان این‌که در طرح ملی مسکن قراردادها با سازنده‌ها در حال نهایی شدن است،‌افزود:‌در صورت افزایش قیمت در مسیر ساخت، با تدابیر وزارت راه و شهرسازی هدف این است که آورده‌ها را در موعد مقرر پرداخت کنند. بازه ساخت این پروژه‌ها را کمتر کنیم در مسیر ساخت به مسیر حداقل افزایش قیمت‌ها مواجه شویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟