عکس فرزندان سید مجید بنی فاطمه منتشر شد / همسر او کیست؟ + عکس ها

 به گزارش رکنا، سید مجید بنی فاطمه دیپلمه است. که صدای زیبا و شخصیتی آرام دارد، با نوحه «عمو عباس» در دلها جا باز کرد و با بسیاری از سلبریتی های هنری و ورزشی ارتباط دارد.

سید مجید بنی فاطمه

سید مجید بنی فاطمه در خیابان «جیحون» تهران و در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و بعدا در خیابان «آذربایجان» هم زندگی کرده است.

اولین بار در سال 1362 وقتی تنها 6 سال داشت با نوحه خوانی در مسجد محله برای بچه های سپاهی و بسیجی و سپس مراسم تشییع شهدا شروع کرد.

اما به صورت حرفه ای از سال 1371 وقتی 15 ساله بود وارد عرصه جدی مداحی شد.

در سال 1373 در تشییع پیکر شهدای جنگ تحمیلی با سعید حدادیان آشنا شد.

سید مجید بنی فاطمه

می گوید حدادیان تاثیر بسزایی در پیشرفت من داشت، با او در اولین جلسه در کنار «حاج محمود کریمی» از مداحان معروف، شروع به خواندن کردم.

سید مجید بنی فاطمه

سید مجید بنی فاطمه سال 1380 ازدواج کرد که ثمره این زندگی 1 پسر بنام «سید علی» و 1 دختر بنام «زینب سادات» است که پسرش هم در مسیر پدر است.

اواخر سال 1380 بود که مادرم گفت مورد خوبی برای ازدواج پیدا کرده ام، گویا مادرم در جلسات مذهبی من با ایشان و خانواده شان آشنا شده بود.

سید مجید بنی فاطمه

همسر سید مجید بنی فاطمه نه عکس می گیرد و نه دوست دارد اسمش را بگوید؛ «دوست ندارم کسی مرا به عنوان همسر آقا سید بشناسند چون ممکن است زمانی که این موضوع را بفهمد رفتارش عوض شود»

می خواهم مثل همه مردم عادی زندگی کنم، نمی خواهم دیگران به خاطر اینکه همسر سید مجید بنی فاطمه هستم به من احترام بگذارند یا معذب شوند.

 

کدخبر: 910984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟