آرزوی مرحوم موذن زاده پس از فوت چه بود؟ + فیلم
حجم ویدیو: 25.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:26

به گزارش رکنا ، حاج داوود علیزاده ، یکی از مداحان آذری زبان و مشهور کشورمان در گفتگویی تلویزیونی خاطره ای از مرحوم حاج سلیم موذن زاده را تعریف کرد.

او درباره استان اردبیل گفت : یکی از استان های کشورمان که به نام دارالمومنین ، دارالارشاد گذاشته شده است شهر اردبیل است و از بنیانگذاران بسیار اثرگذار و بنامی در این شهر وجود داشته و دارد. یکی از اساتید بزرگ آقای سلیم موذن زاده است که از خانواده ای بسیار حسینی و ولایی است و پدرش از بنیانگذاران اذان در صدا و سیمای ایران بودند. ایشان در طول زندگی پربارشان یکی از مفاخر همت بودند.

آرزوی حاج داوود علیزاده و مرحوم موذن زاده پس از مرگ چه بود؟

نوای "زینب زینب" از کارهای بسیار ماندگار و موثر موذن زاده بوده است که من خاطره ای از آن دوران دارم. با ایشان در جایی بودیم که صحبت از دنیای دیگر و رحلت شد. او از من پرسید : دوست دارید در مراسم ختم تان چه نواری بگذاریم؟ که من در پاسخ گفتم : یکی از آرزوهایم این است که نوار معروف "یتیم" که در اکثر خانواده های آذری زبان است با من دفن شود. چون اشک های زیادی را از این نوار گرفته ام.

مرحوم موذن زاده گفتند که من هم دوست دارم پس از وفات در مراسم تشییع جنازه ام نوار "زینب زینب" را بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟