5 میلیون نخل در خوزستان در حال نابودی / نماینده شادگان: آقایان سه قوه بنشینند و اوضاع خوزستان را حل کنند + فیلم
حجم ویدیو: 26.38M | مدت زمان ویدیو: 00:03:36

خوزستان آب ندارد و مردم آن به دلیل بحران آب دست به اعتراض زده اند. خوزستان آب ندارد و هم اکنون بیش از هزار روستا در آن با تانکر آبرسانی می شود. خوزستان آب ندارد و زمین های کشاورزی در جنوب استان بی آب مانده اند. خوزستان آب ندارد و آب این استان به استان های مرکزی کشور منتقل می شود. خوزستان آب ندارد و هم اکنون 5 میلیون نخل در یکی از شهرهای آن بر اثر تشنگی در حال نابودی است.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به بحران آب این روزهای خوزستان در نطق خود در جلسه امروز علنی مجلس شورای اسلامی گفت: ما توقع داشتیم آقای قالیباف که در سفر به خوزستان قول دادند که مشکل آب این استان را حل کنند و آب کشاورزی را سامان بدهند، امروز حداقل دستور جلسه را به برگزاری جلسه فوری برای حل مشکلات اساسی خوزستان تغییر می دادند.

وی افزود: ما ابتدای جلسه درخواست کردیم این دستور را بگذارید. رئیس دولت باید به مجلس بیاید و به مردم خوزستان و مردم کشور جواب بدهد که چرا این بلاها را سر کشور آورده است. این چه مدیریتی است که من نماینده باید جواب بدهم. دام مردم خوزستان تلف شده، زندگی شان از بین رفته و همه چیزشان نابود شده است، چه کسی باید به این ها رسیدگی کند، آقایان روحانی و جهانگیری باید به این مسائل جواب بدهد.

ناصری نژاد در ادامه تاکید کرد: اکنون مجلس باید به صورت فوری برای خوزستان جلسه بگذارد و مسئولان اجرایی همه بیایند و جواب بدهند. موضوع خوزستان شوخی بردار نیست. هم اکنون 5 میلیون نخل در شادگان به دلیل کم آبی در حال نابودی است.

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟