جاسوس اسرائیل بودن مجازات اعدام دارد /   مجلس ایران تصویب کرد

به گزارش رکنا، طبق مصوبه امروز مجلس، هرگونه استفاده از سخت‌افزارهای تولیدی رژیم صهیونیستی در ایران و فعالیت سکوهای نرم‌افزاری متعلق به این رژیم در کشور ممنوع شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه)‌ پارلمان با ماده 5 طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت را تصویب کردند.

بر اساس این مصوبه، هرگونه استفاده از سخت‌افزارهای تولیدی رژیم صهیونیستی در ایران و فعالیت سکوهای نرم‌افزاری متعلق به این رژیم در کشور ممنوع می‌باشد.

همچنین هرگونه ارائه خدمات شرکتهای ایرانی به این سکوها ممنوع است. فرد قاصر یا مقصر و یا مستنکف در اجرای این ماده به حبس تعزیری درجه پنج و پنج سال محرومیت از خدمات عمومی و دولتی محکوم می‌گردد.

مرکز ملی فضای مجازی با همکاری وزارتخانه‌های اطلاعات و ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است نسبت به شناسایی این سخت‌افزارها و سکوها اقدام و مراتب را جهت اعمال قانون به دادستان کل کشور اعلام نماید.

هرگونه همکاری اطلاعاتی به‌ نفع رژیم صهیونیستی محاربه و افساد فی‌الارض است

به موجب مصوبه امروز مجلس، هرگونه همکاری اطلاعاتی یا جاسوسی به‌ نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و افساد فی‌الارض می‌باشد و مرتکب به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان ماده 6 طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت را به تصویب رساندند.

بر اساس این ماده، هرگونه همکاری اطلاعاتی یا جاسوسی به‌ نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و افساد فی‌الارض می‌باشد و مرتکب به اشد مجازات محکوم خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟