همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری با توجه به شرایط اقتصادی ضروری است

به گزارش رکنا، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، معصومه آقاپور علیشاهی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 17 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک مناسبت 16 آذر خطاب به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری گفت: به دنبال نجات دریاچه ارومیه لازم است اعتبارات خاصی در اختیار بندر شرفخانه که ظرفیت گردشگری دارد، قرار گیرد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از قوه قضائیه درباره برقراری عدالت و ایجاد امید تصریح کرد: خواستار صدور مجوز مالکیت بخش صوفیان هستیم.

وی در ادامه در تذکری خطاب به هیأت دولت خواستار همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان ارتش با توجه به شرایط تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی شد.

آقاپور علیشاهی در ادامه در تذکری خطاب به سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: لازم است قیر رایگان به وزارت راه تخصیص یابد تا با همکاری خیرین به وضعیت راه شبستر رسیدگی شود. همچنین لازم است به قشر معلم و خدماتی بهداشتی روستاییان بنزین برای تردد بین مناطق اختصاص یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزارت راه خواستار تسریع در اتمام عملیات عمرانی جاده شبستر و زیرگذر شهر خامنه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟