هشدار دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به کلاهبرداری کرونایی

به گزارش رکنا، این دانشگاه اعلام کرد متاسفانه عده ای به بهانه قدرشناسی از تلاش های کادر درمانی مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان های بابل با شگردهای مختلف اقدام به کشاندن افراد به مقابل دستگاه عابر بانک را داشتند که از این طریق قصد کلاهبرداری از حساب های شخصی را داشتند.

کلاهبرداران با شگرد جدید با عنوان تشویقی و به پاس قدردانی از زحمات چند روزه پرستاران و کادر درمانی به صورت تلفنی و یا پیامک قصد کلاهبرداری را داشتند که هوشیاری این قشر زحمت کش توطئه آنها را خنثی کرده بود.

خیرین شهرستان بابل از همان نخستین روزهای بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل با برداشتن گام های بلند با تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا توانستند تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان بابل بردارند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل بیمارستان آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر را زیر پوشش دارد.

شهرستان بابل که از اول اسفند با شناسایی ۲ بیمار مشکوک و رسانه ای کردن آن ، دروازه ورودی کرونا به مازندران نامیده شد ، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان که به صورت مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد ، تاکنون بیش از ۱۱ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا را در مراکز درمانی خود پذیرش کرد که از این تعداد بیش از یکهزار و ۸۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری شدند و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.

هم اکنون آخرین آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی به ۲۶۶ نفر کاهش یافت که در طول روز حدود ۴۰ الی ۵۰ نفر ترخیص و کمتر از این تعداد نیز بستری می‌شوند و باید این نکته هم گفته شود که در یک هفته اخیر آمار بیماران کرونایی در بیمارستان های بابل رو به کاهش نشان می دهد.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل که دارای ۶ بخش و هفت شهر است و هم اکنون وارد چهارمین هفته وضعیت قرمز کرونایی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 554877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟