افزایش ۱۴۴ درصدی تردد در لرستان

عباس شرفی در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد اظهار داشت: در دهم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ تردد ۱۵۰ هزار و ۱۹۴ وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده بود.

وی سهم وسایل نقلیه سنگین عبوری از ترددهای دهم فروردین ۱۴۰۰ را ۶۱ هزار و ۱۸۱ دستگاه عنوان کرد و افزود: درصد تردد وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۸۵ درصد بوده است و بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین متعلق به محور پلدختر_ اندیمشک با ۵۲ درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه محور پلدختر_ خرم‌آباد با ۱۰۲ کیلومتر بر ساعت بیشترین سرعت تردد را در این روز به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: کمترین سرعت نیز در محور ازنا_شازند با ۳۳ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

شرفی با اشاره به کل تردد ثبت شده در ۱۳ روز تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: از ۲۸ اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۰، تردد چهار میلیون و ۳۳۵ هزار و ۱۷۲ وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با دو میلیون و ۲۹۳ هزار و ۵۸۲ وسیله نقلیه، ۸۹ درصد افزایش دارد.

وی بیان کرد: بیشترین تردد در این ایام مربوط به محور سه راهی چالانچولان دورود با ۱۶۹ هزار و ۹۲۹ وسیله نقلیه بوده و پس از آن محورهای دورود سه راهی چالانچولان، خرم‌آباد سه راهی الشتر و سه راهی چالانچولان خرم‌آباد دارای بیشترین تردد بوده‌ است.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا 

کدخبر: 673747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟