روزهای پایانی هفته بار ترافیکی جاده ها زیاد است

وضعیت تردد در جاده های کشور به گونه ای است که پیش بینی می شود روزهای پایانی این هفته با بار ترافیکی مواجه شویم.

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به احتمال ترافیک در آخر هفته بیان کرد: با توجه به مسافرت برخی از هموطنان در چند روز ابتدای نوروز و نزدیک شدن به زمان پایان تعطیلات و ظرفیت مشخص جاده ها، در صورت همزمانی برگشت سفرهای چند روزه اخیر در ۵شنبه و جمعه پایان این هفته احتمال ایجاد ترافیک سنگینی در برخی از جاده وجود دارد.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنیم به رانندگان زمان برگشت از سفر را مدیریت کنند و صرفا به روز پنج شنبه و جمعه پایان هفته موکول نکنند.

شیرانی گفت: با توجه به نیاز تردد در هر دو جهت جاده‌ها در این ایام، برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده‌ها در پایان تعطیلات این هفته در طرح‌های ترافیکی پلیس راهور ناجا وجود ندارد.

وی افزود: ظرفیت تردد در برخی از جاده‌ها مانند جاده چالوس به نسبت سایر جادهای شمالی، پایین‌تر است و طبیعتا در شرایط موجود با توجه به همزمانی سفرها، تراکم بالا خودروها باعث کندی تردد و افزایش زمان بیشتر سفر در این جاده می‌گردد.

شیرانی گفت: در این شرایط بهتر است از سایر جاده‌های شمالی مانند هراز و فیروزکوه استفاده گردد./ایلنا  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟