کشتی تیم لیگ برتری قایقرانی لرستان به گِل می نشیند!!!

به گزارش خبرنگار رکنا از خرم آباد، در لرستان نسبت به سایر استان ها امکانات کمتری برای ورزشکاران قایقرانی وجود دارد و هیات قایقرانی پویایی نیز برای حمایت از این ورزشکاران، فعال نبوده است و حتی ورزشکاران برای ابتدایی ترین نیازهای تمرین از قبیل رختکن در محل تمرین دچار مشکل هستند.

ورزشکاران لرستانی در سالهای اخیر با افتخار آفرینی های انفرادی و تیمی مایه مباهات بودند و نشان دادند ظرفیت های خوبی در زمینه قایقرانی وجود دارد، بطوریکه تکنیک، غیرت و شجاعت این ورزشکاران سبب شده در بین ورزشکاران این رشته در کشور سرآمد باشند.

ظرفیت های دریاچه ها، سدها و رودهای خروشان لرستان فرصت بکر و خدادادی بود که میشد با استفاده از آنها، ورزش قایقرانی در لرستان را توسعه داد که متاسفانه بدلیل عدم وجود هیات قایقرانی پویا و فعال این ظرفیت هم بلااستفاده مانده است.

قایقرانی علاوه بر اینکه یک رشته ورزشی مفرح است، در بحث گردشگری هم مورد توجه قرا می گیرد و در زمان تمرین قایقران ها در دریاچه کیو، مناظر زیبایی خلق میشد و به جذب توریست نیز کمک می کرد، ورزشکاران قایقرانی دریاچه کیو را دو چندان زیباتر کرده بودند.

امتیاز تیم لیگ برتری قایقرانی لرستان واگذار می شود!!!

سرپرست تیم ناتریور سام لرستان از واگذاری امتیاز این تیم لیگ برتری آب های آرام خبر داد.

سعید حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد افزود: تیم ناتریور سام لرستان امسال در رقابت های لیگ برتر آب های آرام که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد با ۴۷ امتیاز پنجم شد و در لیگ برتر ماند.

وی با اشاره به اینکه نخستین فصل حضور تیمی از لرستان در لیگ برتر قایقرانی بود اظهارداشت: همین که توانستیم در لیگ باقی بمانیم و به زیر گروه سقوط نکردیم، از کسب این نتیجه راضی بودیم.

حاجی زاده تصریح کرد: این نتیجه در حالی کسب شد که ورزشکاران ما با حداقل امکانات به این مسابقات اعزام شدند و تجربه خوبی برای آنها بود.

سرپرست تیم ناتریور سام لرستان با بیان اینکه با این شرایط دیگر قصد تیمداری نداریم، بیان کرد: با مسوولان هیات قایقرانی لرستان صحبت کردیم که بخشی از هزینه های تیم را بدهند یا حمایت کنند تا بتوانیم این تیم را حفظ کنیم ولی گویا قصد حمایت ندارند.

وی گفت: تیم برای حضور در مسابقات هزینه های زیادی داشته است و بدون شک در سال آینده این هزینه ها بیشتر نیز می شود و تیمداری به تنهایی کار سختی است و بدون حمایت هیات استان ادامه کار امکان پذیر نیست.

حاجی زاده تصریح کرد: از چند استان برای خرید امتیاز لیگ برتری این تیم پیشنهاداتی به دست ما رسیده است و در حال بررسی هستیم و اگر حمایتی از تیم انجام نشود ناچار به واگذاری آن خواهیم شد.

حال باید دید ورزش و جوانان لرستان و هیات قایقرانی استان، اجازه به گل نشستن کشتی تیم لیگ برتری را می دهند یا برای احیای آن و داشتن یک فرصت مناسب برای ورزشکاران لرستانی این رشته تلاش خواهند کرد...

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

کدخبر: 667561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟