حال ۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در لرستان رو به بهبود است

مریم کوشکی امروز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه از زمانی که همکاران ما برای موارد مشکوک مبتلا به کرونا نمونه گیری می‌کردند حدود ۶۵ نفر را نمونه گیری کرده اند، اظهار داشت: تاکنون تست دو نفر را در خرم آباد و بروجرد مثبت اعلام کرده اند.

مسئول برنامه پیشگیری از کرونا در لرستان با بیان اینکه هر دو نفر مبتلا جوان هستند، شخص مبتلا در بروجرد ۳۱ ساله و فرد مبتلا در خرم آباد نیز ۲۲ ساله است، تصریح کرد: در مورد بیمار مبتلا در بروجرد وضعیت رو به بهبود است و کاملاً هوشیار هستند، در خرم آباد هم سطح هوشیاری بیمار بهتر شده و امیدواریم روند بهبودی را طی کند.

کوشکی با تاکید بر اینکه بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بیمارستان مرجع در مرکز لرستان است، افزود: دو بخش این بیمارستان خالی شده و اتاق‌های ایزوله با فشار منفی و کیت حفاظت شخصی در نظر گرفته شده و مشکلی از نظر بیمارستانی نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر با مسئله همه گیری مواجه شویم تمهیدات لازم برای تخلیه بیمارستان‌ها اندیشیده شده است.

مسئول برنامه پیشگیری از کرونا در لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار است اقلام بهداشتی را به زودی در اختیار مردم قرار دهد، تصریح کرد: وزارت بهداشت هم در هفته آینده مقداری اقلام بهداشتی در اختیار استان‌ها قرار می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟