افتتاح ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی بروجرد/ آغاز به کار رسمی از اواخر مرداد!
تبلیغات

 به گزارش رکنا از لرستان؛ بیست و سوم تیرماه و طی مراسمی با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران و استاندار لرستان ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی بروجرد افتتاح شد.

در این راستا زیرساخت های مربوط به ساختمان گمرک این منطقه ویژه اقتصادی افتتاح و شروع فعالیت رسمی این مجموعه از اواخر مردادماه آینده صورت خواهد گرفت.

در این مراسم گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار بروجرد و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط نیز حضور داشتند.

این مقامات مسئول همچنین در حاشیه این افتتاح از پروژه در حال ساخت فروسیلیس بروجرد بازدید کردند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1018182
  • ثابتی : تنگه هرمز را مفت از دست دادیم ! / آقایان نمی بایستی تفاهم نامه را امضا می کردند+ فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات