پرداخت پول سپرده گذاران  موسسه فرشتگان تا یک میلیارد تومان + فیلم
حجم ویدیو: 14.26M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56

به گزارش رکنا ، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز گفت : سیاست قوه قضائیه این بود که پول مردم ( مال باختگان ) به آنها بازگردد و در این راستا تا یک میلیارد تومان هم سپرده ها به مردم بازگردانده شده است و ارقام باقی مانده پول بالای یک میلیارد است. برای این موضوع هم با همکاری بانک مرکزی مقرر شده بانک عاملی در رابطه با اموال و املاک صاحبان موسسه برگزار شود.

اسماعیلی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه بر استفاده حداکثری از قضات مشاور زن در دادگاه های خانواده و استفاده از مشاورین تصریح کرد: این امر به تحکیم بنیان خانواده کمک می کند و این بهترین دفاع از حقوق بانوان است. آنجایی که امکان تداوم زندگی نباشد البته چاره ای نیست ولی اغلب با استفاده از ابزار مشاوران می شود مانع گسست خانواده و تضییع حقوق بانوان شد.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به تدوین لایحه صیانت از بانوان در قوه قضائیه و ارسال آن به دولت نیز گفت: ۱۴، ۱۵ ماه گذشته و هنوز کسانی که سینه چاک و مدعی و منتظر این لایحه بودند اقدامی نکردند و این لایحه هنوز در دولت نهایی نشده و با این روال به عمر این دولت هم نمی رسد. لذا از دولت می خواهیم در این زمینه تعجیل کند و آن را به مجلس بفرستد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟