حضور پرشور در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای اظهارداشت: اگر مردم با نشاط برای تعیین سرنوشت خود با مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای حاضر شوند، قطعا در افزایش امنیت و اقتدار کشور موثر خواهد بود.

در ادامه گزارش آمده است ، معاون اول قوه قضائیه ، مردم را پایه اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: در چهل و یک‌سال گذشته، همیشه مردم در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب از دفاع مقدس تا راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها حضور موثر داشته‌اند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به تهدیدات و تحریم‌ها و مشکلات کشور در بیش از چهاردهه گذشته تصریح کرد: اکثر قریب به اتفاق مشکلات با حضور مردم حل شده است.

محسنی اژه‌ای درباره تاثیرات بین‌المللی حضور مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و بقیه عرصه‌ها گفت: وقتی مردم با این شور و احساس در عرصه‌های دفاع از کشور حضور پیدا می‌کنند، اولین آثارش این است که دشمن می‌فهمد با کل مردم نه یک حزب و جریان خاص مواجه است.

وی، حضور مردم را در افزایش اقتدار و امنیت ملی کشور بسیار موثر و ضروری ارزیابی کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۲ اسفند برگزار می‌شود. به گفته سخنگوی شورای نگهبان بیش از هفت هزار نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟