ضرورت حمایت از تولیدکنندگان صنعتی

به گزارش رکنا، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران صبح امروز در راستای حمایت از تولید، کارآفرینی و سرمایه گذاری در کشور از شهرک صنعتی عباس آباد و کارخانه های امرسان و ارتعاشات صنعتی بازدید کرد.

وی در جمع مدیران و اعضای کارخانه امرسان با تبریک به مناسبت دهه کرامت و عرض خدا قوت به فعالان حوزه صنعت در سراسر کشور و به‌ویژه در استان تهران اظهار کرد: بخش قابل توجهی از صنایع کشور در استان تهران ساماندهی شده است.

وی گفت: امروز در راستای تحقق سیاست‌های کلان نظام و سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر حمایت از بخش تولید، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در کشور که نیاز اصلی جامعه امروز است از کارخانه امرسان بازدید شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: البته اگر در شرایط تحریم و دغدغه‌های خاص اجانب مانند امروز قرار نداشتیم هم عقل و هم منطق اقتضا می‌کرد که اتکایمان به تولید داخل و تولیدگران داخلی باشد.

وی افزود: به لحاظ وضعیتی که در جنگ اقتصادی با آن مواجه هستیم اعلام حمایت از تولیدکنندگان صنعتی به ضرورتی قطعی مبدل شده است و امروز توفیق پیدا کردیم که با کار و تلاش در این عرصه آشنا شویم.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بیان کرد: در جلسه‌ای که با فعالان تولید در این شهرک برگزار خواهیم کرد با مشکلات آنان آشنا خواهیم شد و اقداماتی را در جهت حمایت از آنان و رفع مشکلاتشان چه در راستای موضوعات قضایی و چه سایر بخش‌ها به لحاظ نقشی که قوه قضاییه و دادگستری استان تهران در شورای برنامه‌ریزی در ستاد اقتصاد مقاومتی دارد انجام خواهیم داد تا شاهد بالندگی بیش از پیش صنعت در کشور و استان تهران باشیم.

وی با اشاره به بازدید خود از واحد بزرگ امرسان اظهار کرد: امرسان جزء افتخارات صنعت است و با بهره‌گیری از نیرو‌های زبده و ایجاد اشتغال در این صنعت و ارائه محصولات کیفی، صنعتی قابل قبول دارد و می‌تواند الگویی برای دیگر صنعتگران باشد.

این مقام قضایی در استان تهران با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از صنایع گفت: بنا بر اظهارات مدیران این مجموعه ظرفیت اسمی بالایی دارد که درصورت حمایت‌های لازم از این مجموعه و مجموعه‌های مشابه می‌تواند ظرفیت خود را افزایش دهد. گفتنی است رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه بازدید از کارخانه ارتعاشات صنعتی بازدید و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟