به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین اسدا... جعفری گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع ملی، با همکاری منابع طبیعی استان مازندران بیش از ۱۳۲ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۸۷ میلیارد خلع ید شد. 
وی ادامه داد: در ۶ ماه اول امسال، اراضی خلع ید شده از طریق اجرای احکام صادر شده، ۴۷ فقره پرونده به مساحت بیش از ۴۷ هکتار و ارزش بیش از ۲۷ میلیارد تومان بوده است.
دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران تاکید کرد: در ۶ ماه اول سال جاری اراضی خلع ید شده از طریق تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون Law جنگل‌ها نیز ۵۲۸ فقره پرونده به مساحت بیش از ۸۴ هکتار و ارزش بیش از ۶۰ میلیارد تومان بوده که مجموعه این اراضی ملی ۵۷۵ فقره پرونده به مساحت ۱۳۲ هکتار به ارزش ریالی بیش از ۸۷ میلیارد تومان است.
وی تاکید کرد: همانطور که قبلا اعلام کردیم صیانت از جنگل مازندران نیاز به توجه ویژه ارادی مسئولین کشوری دارد و در این خصوص باید نسبت به رفع کمبود‌ها و نواقص موجود از حیث منابع انسانی یا بودجه و تجهیزات مربوطه اقدام کنند.
دادستان ساری در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با حساسیت به پرونده‌های متجاوزین به حقوق عامه به ویژه جنگل در شعب ویژه رسیدگی و با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟