حضور مردم در انتخابات نشانه مردم سالاری دینی است

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و یازدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار داشت: در آستانه انتخابات هستیم و تبلیغات کاندیدا شروع شده و امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت بالا در روز 29 اردیبهشت داشته باشیم.
وی افزود: انتخابات، نشانه مردم سالاری دینی را به منصه ظهور گذاشته است و امیدواریم با حضور پر شور برگی دیگر از مردم سالاری دینی ورق بخورد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حقوق‌های نجومی با توضیحاتی که دولت درباره برخی حقوق‌ها داده، همچنان در دست بررسی است.
معاون اول دستگاه قضابا اشاره به پرونده صندوق توسعه ملی، افزود: دریافت حقوق‌های 57 میلیونی، اتفاقی است که در این دولت در صندوق توسعه افتاده است.
حجت الاسلام محسنی اژه ای تأکید کرد: دستگاه قضا، بدون توجه به جناح، موقعیت و شخصیت متهمان، به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و بهره‌برداری‌های جناحی از پرونده‌های قضایی، ربطی به دستگاه قضا ندارد.
سخنگوی قوه قضاییه با هشدار نسبت به برخی سخنانی نامزدها و هوادارانش در ایام پیش از انتخابات و عدول از آنها از خط قرمز‌های نظام و مردم گفت: متاسفانه برخی‌ها برای دوقطبی کردن فضا و جذب آرا از خط قرمز‌های مردم و نظام عبور می‌کنند و این در حالی است که بیان این مسائل نه به نفع خود آنهاست و نه به نفع کشور. بنابراین به جد توصیه می‌کنم همه نامزدها و طرفداران‌شان التزام کامل به قانون Law داشته باشند و در چارچوب اخلاق و صداقت و با بهره‌مندی از آمارهای قابل اتکا سخن بگویند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟