معاون سیاسی استانداری قم معارفه شد

به گزارش رکنا از قم،  شاهچراغی در این آیین با بیان اینکه مردمی سازی باید در حوزه‌های مختلف مورد توجه مسئولان باشد اظهار داشت: از ظرفیت‌های مردم در همه بخش‌ها به‌ویژه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بهره گرفته شود.

وی خدمت واقعی به مردم را فراتر از مسئولیت های نظام اداری دانست و تصریح کرد: محدودیت‌های اعتباری نباید منجر به توقف تلاش‌های مسئولان شود.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی قم از ججله حرم حضرت معصومه (س) و مسجد  جمکران را ضروری دانست و تصریح کرد: باید به این ظرفیت.ها جهت دهی کرده و زمینه توسعه  استان در سایر بخش‌ها را نیز فراهم کرد.

شاهچراغی همچنین حضور مسئولان در بین مردم و دریافت مشکل‌های آنها از نزدیک را خواستار شد و بیان کرد: امیدواریم در دوره جدید شاهد تلاش مضاعف مسئولان برای پیگیری مشکل‌های مردم باشیم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات بیژن سلیمان پور، انتصاب مدیران بومی که دارای شناخت از استان می‌باشند را دارای اولویت دانست و گفت: با توجه به تجربه‌های احمد حاجی زاده ایشان برای سمت معاونت استانداری قم انتخاب شد.

بیژن سلیمان پور معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم نیز در این جلسه خدمت در نظام اسلامی را توفیق الهی دانست و بیان داشت: امیدواریم عملکرد ما مسئولان سبب کم شدن فاصله و افزایش دوستی مردم با نظام و مورد رضای خداوند متعال باشد.

همچنین احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی جدید استاندار قم نیز مسئولیت‌ها در نظام را مرهون خون شهیدان دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با الگو قرار دادن سیره شهیدان و خدمت صادقانه به مردم دِین خود را به شهیدان عظیم الشان ادا کنیم.

استاندار قم در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات بیژن سلیمان پور قدردانی و حکم انتصاب احمد حاجی زاده را اعطا کرد.

سلیمان پور از مهرماه ۹۸ در سِمت معاونت سیاسی استانداری قم قرار داشت.

مداح نظری/ قم

 

کدخبر: 741955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟