توزیع 500 بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند از سوی موسسه خیریه امین نیکوکاران

مهندس مولایی، عضو هیئت عزاداری حسینیه قمر بنی هاشم(ع) و یکی از خیرین موسسه خیریه امین نیکوکاران در مورد توزیع این بسته‌های معیشتی بیان داشت: موسسه امین نیکوکاران و حسینیه قمر بنی هاشم(ع) با همکاری موسسه نیکوکاری شهید دشت آبادی به مناسبت سیزدهم آبان ماه، 500 بسته معیشتی را به خانواده های نیازمند در استان قم و محل های کم برخوردار توزیع نمودند.

به گزارش رکنا، او از فرمانداران، شهرداران، استانداران، هنرمندان و خیرین خواست که از این موسسه صرفا جهت حمایت های معنوی بازدید داشته باشند.

همچنین سردار حاج اکبر نیکخواه، عضو هیئت امنا و بازرس موسسه امین نیکوکاران اظهار داشت: افرادی که به قمر بنی هاشم(ع) عشق داشتند، جهت توسل به ائمه اطهار کمک کردند که ما شاهد توزیع این بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند در استان قم هستیم.

این عضو هیئت امنای موسسه امین نیکوکاران یاد آور شد: خراسان جنوبی، اراک، قزوین و استان های دیگر در طرح کمک رسانی ما هستند و در هفته های آتی به افراد نیازمند در مناطق نام‌برده کمک رسانی خواهد شد.

سردار حاج اکبر ‌نیکخواه اظهار داشت: موسسه امین نیکوکاران مخصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا اقدام به شناسایی افراد نیازمند نموده است. خوشبختانه این موسسه از اوایل شیوع ویروس کرونا تا اکنون ۹هزار بسته معیشتی و ۲۵۰ هزار پک غذای گرم را در میان خانواده های نیازمند در استان های قم، قزوین و استان های شرقی کشور توزیع کرده است.

او از خیرین خواست: از آن چیزی که دوست دارید، بگذرید و به نیازمندان کمک نمایید.

از سوی دیگر حجت الاسلام والمسلمین سید ذکی موسوی، مسئول بخش طلاب دفتر نمایندگی مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در قم، ضمن سپاس‌گزاری از خیرینی که این بسته های معیشتی را در اختیار نیازمندان قرار دادند، گفت: کسانی که دست شان می‌رسد، تا زمانی که زنده هستند، دست بی نوایان را بگیرند و به آنها کمک کنند‌.

این عالم دینی از این رزمایش استقبال نموده و افزود: کمک به نیازمندان در اوضاع کنونی که کار و کاسبی مردم تعطیل است، اقدامی خداپسندانه و نیکو می‌باشد.

به باور وی: همانگونه که یک خیر دست فقیر و نیازمندی را می‌گیرد، خداوند نیز در روز قیامت دست او را گرفته و پاداش خیر برای او عنایت میکند.

قابل ذکر است در این سفر رئیس هیئت مدیره موسسه حاج علیرضا دشت آبادی و جمعی لز خادمین حسینیه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام  این گروه را همراهی میکردند و ضمن سرکشی از یک خانواده معلول جمع یاد شده برای زیارت مضجع نورانی خانم فاطمه معصومه  سلام الله علیها   مشرف شده و بر سر سفره کریمانه ان حصرت مهمان شدند  در ضمن ارزش هر بسته  معیشتی حدوا یک میلیون بوده  که این بسته‌های  شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، قند و شکر، سویا ، خرما و  همچنین گوشت قرمز و  مرغ  بودند.

کدخبر: 738567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟