طلا فروشان در دام بدل انداز زن

به گزارش رکنا از قزوین،سردارعلی ابراهیمی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از طلافروشی های شهرستان آبیک، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شده و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی های ماموران مشخص شد سارق زن جوانی است که با عنوان خریدار طلا به این واحدهای صنفی مراجعه داشته و حین روئیت طلاجات در فرصتی مناسب از غفلت فروشنده استفاده کرده و  با بدل اندازی اقلام مورد نظر خود را سرقت کرده است. 
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی و  بررسی تخصصی از آثار باقیمانده در محل وقوع سرقت، هویت دقیق متهم را شناسایی کرده و طی یک عملیات اطلاعاتی منسجم این سارق را حین ارتکاب جرم در یکی از طلا فروشی های آبیک دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 
سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت با روش بدل اندازی از طلافروشی های آبیک اعتراف کرده و مقادیر قابل توجهی اقلام سرقتی نیز از وی کشف شده، خاطرنشان کرد: با توجه به تردد این سارق در استان های همجوار و متصور بودن وقوع سرقت هایی از این دست در دیگر استان ها، از هموطنانی که به این روش مورد سرقت قرار گرفته اند تقاضا می شود به منظور پیگیری و شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان آبیک مراجعه کنند.

 

کدخبر: 957324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟