فوت مرد ۵۵ ساله بر اثر سقوط در چاه

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در روستای جهان اباد این شهرستان مردی ۵۵ ساله در حال تخلیه چاه فاضلاب حیاط خود بود که به دلایل نامعلوم به داخل چاه سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش رکنا، سرهنگ رشید تبار با بیان اینکه علت حادثه در درست بررسی است، به شهروندان توصیه کرد همواره حصار کشی و نکات ایمنی در اطراف چاه‌های کشاورزی را مورد توجه قرار دهند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی درقزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضائی، به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطخ استان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اشاره به این که مأموران در این طرح ۳۳ متهم را دستگیر کردند، افزود: در این طرح مقادیری مواد مخدر و قرص‌های روان گردان و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه ۲ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت هم در این طرح توقیف شد، خاطر نشان کرد:متهمان به همراه اموال توقیفی تحویل مرجع قضایی شدند.

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم

در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، روز دوشنبه یکم شهریور ماه، فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه تعدادی از معاونان در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ حضور به هم می‌رسانند.

این جلسه از ساعت ۱۰ صبح در محل دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان باهنر تقاطع خیابان عدلیه برگزار می‌شود و تا ساعت ۱۲ صبح همان روز ادامه دارد.

شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس فوق و تماس تلفنی با شماره تلفن ۱۹۷ مشکلات خود را با مسئولان مربوطه در میان گذاشته و پاسخ لازم را دریافت کنند.

کدخبر: 714337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟