رییس کل دادگستری استان قزوین:ویروس کرونا از جهاتی اثار پربرکاتی داشت

​رییس کل دادگستری استان قزوین گفت :اگرچه ویروس کرونا از جهات اقتصادی و اجتماعی آسیب های فراوانی را به دنبال داشت ولی از سوی دیگر منشا خیر و برکات نیز شد، چراکه امروز کشورمان با وجود تمامی تحریم ها و کمبودها از حیث علمی و پژوهشی جهت مقابله با این ویروس دارای جایگاه قابل قبولی است.

به گزارش خبرنگار ما ،حجت الاسلام نوراله قدرتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بیان کرد :سلامت اجتماعی و سلامت مردم جزو ضروری‎ترین مسائل کشور و از وجوه مهم حقوق عامه است که توجه به آن نیازمند نگاه و همراهی همگانی است.

وی اظهار کرد: علاوه بر وزارت بهداشت و ستادی که با حضور نمایندگان دستگاه‎های مختلف برای مقابله با کرونا تشکیل شده، همت همگانی و همکاری همه بخش‎ها و مسئولان در برخورد همه‎جانبه با این مسأله لازم است.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطر نشان کرد: قطعا اگر اقدامات پیشگیرانه مردم و فداکاری های کادر درمانی در مقابله با کرونا نبود امروز شاهد کاهش آمار مبتلایان نبودیم.

وی  گفت: اگر مردم در رابطه با موضوع جرایم و آسیب های اجتماعی به میدان بیایند به سرعت می توانیم بر آثار ناشی از آن فائق آییم چرا که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نمی توانند به تنهایی این موضوع را حل نمایند بلکه باید مبارزه با جرایم و آسیب های اجتماعی تبدیل به یک فرهنگ و نیاز عمومی شود.

حجت الاسلام قدرتی در پایان گفت : مقام معظم رهبری(دام عزه العالی)  از آغاز شیوع این بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار دادند و خود ایشان نیز در این زمینه الگویی برای کشور هستند و همواره با سخنان و رفتار خود کوبندگان بر طبل ناامیدی را خلاء صلاح نموده و در راس مروجان تلاش های پژوهشی و علمی، توسلات و احسان و کمک های مومنانه به آسیب دیدگان کرونا بودند.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

 

کدخبر: 654630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟