لزوم کنترل قیمت مصالح ساختمانی در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ما ، علی فرخزاد در جلسه شورای فنی استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل مدیریت بحران استان برگزار شد گفت: تولید بتن ارمه در قزوین 5،6 نهاده است که باید قیمت نهاده ها را  ظرف مدت یک هفته انالیز کنیم اینگونه به قیمت واقعی ان پی می بریم.

وی بیان کرد : در سال جاری ۳ تا ۴ بار قیمت مصالح ساختمانی به ویژه بتن آرمه و شن و ماسه افزایش داشته که این افزایش قیمت به لحاظ اقتصادی قابل توجیه نیست.

این مقام مسئول اظهار کرد :  قیمت مصالح برای اجرای طرح ملی مسکن و طرح‌های عمرانی بزرگ استان باید در کارگروهی متشکل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دفتر فنی استانداری، انجمن شرکت‌های ساختمانی، انجمن تولیدکنندگان قطعات بتنی، انجمن شن ‌و ماسه و انجمن باربری استان تعیین شود تا بتوانیم به یک قیمت واقعی و قابل نظارت دست یابیم.

وی با اشاره به لزوم کنترل قیمت‌ مصالح ساختمانی در بخش پیمانکاری پروژه‌های دولتی گفت: بعد از تعیین و تصویب قیمت نهایی در کارگروه مذکور باید نظارت لازم بر نحوه اعمال قیمت مصوب داشته باشیم .

فرخزاد در  پایان افزود:‌ اگر قیمت مصالح بدون دلیل افزایش یابد، این افزایش قیمت زنجیروار باعث افزایش قیمت مسکن و ساختمان استان شده در نهایت  موجبات نارضایتی عمومی مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد را فراهم خواهد امد .

قزوین رکنا سمانه مافی 

کدخبر: 650695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟