تقدیر مردم از دادستان تاکستان در راستای امنیت اخلاقی

جمع کثیری از مردم شهرستان تاکستان با امضای طوماری از اقدامات مفید و موثر حسین رجبی دادستان عمومی و انقلابی این شهرستان در راستای مبارزه با مفاسد اجتماعی ،اقتصادی ،اخلاقی و جلوگیری از سرقت تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی از این طومار امده است بدین وسیله با مردم شهرستان تاکستان برخود لازم و وظیفه می دانیم به پاس تلاش های بی شاعقه مردی از جنس مردم که ارامشش در ارامش شهروندان گره خورده و ارزویش لبخند مردمی است که جنسشان ایرانی است و افتخارشان ایثار است .

به گزارش خبرنگار ما ، در بخشی از این طومار امده است تامین ،ساماندهی وتوزیع روغن خوراکی و کوتاه نمودن دست دلالان فرصت طلب از سفره مردم بر اثر برخوردهای دادستان انقلاب و عمومی شهرستان تاکستان این فرصت را فراهم اورده که کالاهای اساسی با تنظیم بازار به دست مردم این شهرستان برسد.

همچنین حضور این دادستان انقلابی در واحدهای تولیدی و صنعتی که منجر به اشتغال بیش از هزار نفر شده و تعداد زیادی از کارخانجات که از چرخه تولید بازمانده بودند به چرخه تولید بازگشته اند.

همچنین مبارزه جدی با سارقین و برهم زنندگان نظم و امنیت این شهرستان و مبارزه با سرقت باغات از دیگر اقدامات این قاضی انقلابی بوده که جادارد مسئولین از اقدامات وی که امنیت عمومی را که در این شهرستان برقرار کرده است تقدیر و تشکر کنند. 

قزوین رکنا سید مرتضی نصری 

کدخبر: 649210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟