پنجعلی: سیدجلال یک الگوی به تمام معنا است/ حسینی تصمیم درستی گرفت

به گزارش رکنا، سرانجام «سید جلال حسینی» در 40 سالگی بعد از 20 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران با کوله باری از عناوین و افتخارات مختلف با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش های خود را آویخت.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص خداحافظی سید جلال حسینی اظهار کرد: سیدجلال به معنای حقیقی کلمه می تواند یک الگو مناسب برای تمامی فوتبال دوستان و علاقه مندان به این ورزش باشد. او علاوه بر اینکه انسانی خوبی است یک فرد وظیفه شناس و یک رهبر واقعی بود و برخلاف جوی که بر فوتبال ما حاکم است به دور از حاشیه بود و تنها روی بازی خود تمرکز داشت که همین موضوع باعث شد تا او تبدیل به یکی از بهترین و پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ما شود.

وی ادامه داد: به نظر من او دست کم دو سال دیگر می توانست بازی کند؛ چراکه او از هر نظر این پتانسیل را داشت که همچنان در میادین حاضر باشد. او در 40 سالگی همچنان یک بازیکن سخت کوش و جنگنده بود و با قدرت تمام در میدان حضور داشت و درهر بازی نیز با تمام توان خود وارد میدان می‌شد و محکم بازی می کرد. او به عنوان یک رهبر با توجه به تجربه ای که داشت به خوبی پرسپولیس را هدایت می کرد و حضور او همواره تاثیر بسزایی در جریان بازی تیم داشت. اما او تصمیم درستی گرفت و حالا در کادرفنی تیم حضور دارد که امیدوار هستم در این عرصه نیز همانند دوران بازیگری خود موفق باشد. 

پنجعلی در پایان ضمن تقدیر از زحمات حسینی گفت: سید جلال سرمایه این کشور است. او در زمان حضور در میادین به خوبی عملکرد و افتخارات و دستاوردهای وی به خوبی بیانگر این موضوع است. او زمانی که در زمین حضور داشت با سخت کوشی خود از هیچ تلاشی مضایقه نکرد. بدون شک او درعرصه مربیگری هم موفق خواهد بود و به وطر حتم در این بخش نیز باید از او حمایت شود. امیداور هستم فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس برای خداحافظی وی مراسمی تدارک ببیند که در شان او باشد و رفتاری را که با امثال من کردند با او نکنند و قدردان زحماتی که او در این سالیان کشیده است باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 798994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟