فرهاد مجیدی: اشتباهات داوری نبود 23 امتیاز داشتیم

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته یازدهم استقلال با 25 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال شب گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی سه بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان باید برود.

به گزارش رکنا ورزشی، پیش از صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پیروزی برابر فولاد، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم استقلال گفت: استقلال تیمی است که تا پایان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر هیچ سودی از اشتباهات داوری نبرده و چیزی حدود 6 امتیاز را هم بابت پنالتی‌های سریالی اعلام نشده، از دست داده است. این برای ما مایه غرور است. از آقای حسن روشن هم بابت حضور در رختکن استقلال پیش از بازی تشکر می‌کنیم که حضورشان بابت خوشحالی ما شد.

در ادامه فرهاد مجیدی درباره بازی صحبت کرد و گفت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم بازی سختی برای ما بود. به بازیکنانم گفته بودم که اگر بخواهیم پیروز شویم، مهم‌ترین فاکتورش این است که بازی را مدیریت کنیم. چون تیم فولاد نظم بسیار خوبی در فاز دفاعی داشت و ممکن بود موقعیت‌های زیادی نداشته باشیم و باید فرصت‌های خود را مدیریت می‌کردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون خیلی خوب کار کردند و همانطور که آقای نوری‌فر گفتند، از آقای روشن تشکر می‌کنم که امروز با حضورشان در استادیوم انرژی مثبتی به تیم ما دادند  بازیکنان از دیدن ایشان خیلی خوشحال شدند و این بردرا هم به هواداران تبریک می‌گویم. 

اشتباهات داوری؟

اگر اشتباهات داوری نبود، ما الان ۳۲ امتیاز حداقل داشتیم. 

رکورد جدید در استقلال و آینده؟

بیشترین سهم را بازیکنانم داشته‌اند و مدیریت باشگاه هم آرامشی که باید داشته باشیم را به ما دادند. از بازیکنان و آقای آجورلو تشکر می‌کنم. دیروز هم گفتم به رکورد آمار زیاد توجهی ندارم و منتظر هستم تا کاپیتان تیمم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تمام تمرکزم را می‌گذارم تا این امر رقم بخورد. دوست دارم تیمم خیلی بهتر از این‌ها بازی کند و همانطور که گفته بودم نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به آن شکلی که انتظار داریم بازی کنیم.

بازیکن خارجی؟

اجازه دهید سایت باشگاه در این خصوص همه چیز را اعلام می‌کند.

کدخبر: 756547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟