درخشان: دربی نکته خاصی برای گفتن نداشت/ حواشی بین دو تیم زیاد بود

حمید درخشان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه درباره دربی 97 را چگونه دید، اظهار داشت: به نظرم این دیدار چیز خاصی برای گفتن نداشت فکر می‌کردیم شاید این دیدار از خیلی جهات دیدار خوبی شود و چیزی در آن تغییر کند و ما را امیدوار کند، اما متاسفانه نه از لحاظ فنی و نه از لحاظ تاکتیکی اتفاقی در آن شاهد نبودیم فقط مهم این بود که دو تیم به پیروزی نرسیدند و بازی هم از کیفیت خوبی برخوردار نبود.

وی افزود: شاید بیراهه نباشد نکته مثبت دیدار دیروز را بتوان مربوط به واگذاری بحث تبلیغات محیطی به دو باشگاه سرخابی دانست. پس از آن هم باید در بحث تلویزیونی آهسته آهسته باید باشگاه‌ها به حق خودشان برسند. در زیر ساخت‌ها و کیفیت سخت‌افزاری فوتبال ما با معضلات فراوانی مواجه است و باید امیدوارم باشیم شرایطی ایجاد شود تا هفته به هفته لیگ جذاب‌تر و بهتر شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بحث داوری و همچنین اتفاقات پیش از بازی و حین بازی تنها نکته این دیدار بود که باعث شد حواشی فراوانی در طول بازی هم بین بازیکنان و هم نیمکت‌نشینان ایجاد شود. واقعا بازی اتفاق و بار فنی خاصی نداشت تا از آن بهره خاصی برده باشیم. با وجودی که چند دوره از لیگ می‌گذرد تا الان تفاوتی در نتیجه و نوع بازی‌ها ایجاد نشده تا بتوان بگوییم فوتبال ما به توسعه و پیشرفت از همه جهات رفته است.

 درخشان عنوان کرد: اطلاعات فنی در فوتبال ما بین مربیان خیلی بالا نیست و مسلمأ برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی و همچنین آوردن مربیان خوب خارجی برای برگزاری سمینار در جهت رشد و ارتقای دانش مربیان عاملی خواهد بود که می‌تواند کمک زیادی به مربیان ما کند. از سوی دیگر هم باید در بحث زیر ساختی بهتر عمل کنیم. با این شرایط لیگ به روند خود بدون اینکه نکته مثبت و اتفاقی در آن دیده شود ادامه می‌دهد. در نهایت باید ببینیم در پایان لیگ قرعه به نام چه تیمی می‌افتد تا به جام قهرمانی برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره داوری و اینکه آیا وارد شدن سیستم VAR در ایران بر عملکرد داوران تأثیر می‌گذارد یا خیر گفت: به طور حتم سیستم ویدئویی کمک می‌کند، چرا وقتی فوتبال ما با این که حرف اول را در آسیا می‌زند از این سیستم استفاده نمی‌کند. وقتی داور ویدئویی وارد ایران شود دیگر نه حرف حدیثی است و نه حق تیمی پایمال نمی‌شود و نه دیگر جار جنجال در بازی ایجاد می‌شود.

کدخبر: 747704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟