جزئیات اختتامیه چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر / فیلم

به گزارش رکنا، اختتامیه چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در تالار وحدت برگزار شد.

محمود سالاری معاون هنری وزارت ارشاد، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی، مهدی حامد سقاییان دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر از حاضران در این مراسم بودند.

معاون هنری وزیر فرهنگ: از خارک تا تهران در جشنواره تئاتر فجر اجرا داشتیم

محمود سالاری در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر گفت: جشنواره بسیار خوبی را گذراندیم و هیچ کدام از اجراها در سالن خالی روی صحنه نرفتند و استقبال تماشاچیان خیلی پرشور بود.

پیشکسوتان، پای کار تئاتر

خوش و بش هنرمندان و بازیگران پیشکسوت با وزیر فرهنگ در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر را ببینید.

  آتش تقی‌پور ، پیشکسوت تئاتر در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر گفت: از شهرهای مختلف و در سنین مختلف تیم‌هایی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

بخش اول اهدای جوایز برگزیدگان اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر

در بخش اول اهدای جوایز برگزیدگان بخش‌های طراحی حرکت، نور، گریم و موسیقی معرفی شدند.

یاد غزه، سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان در سالن اختتامیه جشنواره تئاتر

تجلیل از برگزیدگان بخش غزه و هویت ملی در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر

سید محمد هاشمی جانشین وزیر ارشاد، هوشنگ توکلی، محمود فرهنگ و ابوالفضل همراه از برگزیدگان بخش غزه و هویت ملی تقدیر کردند.

وزیر فرهنگ در مراسم اختتامیه چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: جشنواره‌های منطقه‌ای نقش مهمی در ایجاد رونق تئاتر در سراسر کشور ایفا کرد. محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر افزود: بسیار خرسندیم که در سایه الطاف الهی جشنواره ۴۲ تئاتر فجر با شکوه و حضور موثر اصحاب هنر و تئاتر به خوبی برگزار شد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: امسال هم، چون سال گذشته جشنواره های منطقه ای نقش مهمی در ایجاد رونق برای رشد و تعالی تئاتر در سراسر کشور ایفا کرد.

وزیر فرهنگ

وزیر فرهنگ: غزه بخش مهم جشنواره‌های امسال بود

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: از هنرمندانی که پای آرمان‌های فلسطین ایستادند، تشکر می‌کنم.

 وزیر فرهنگ: امسال سرانه بسیار خوبی در اختیار انجمن‌های نمایشی استان‌ها قرار می‌گیرد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اظهار کرد: انجمن‌های نمایشی، موسیقی، هنرهای تجسمی و ... را در همه استان‌های مورد حمایت ویژه قرار می‌دهیم.

وزیر فرهنگ: امکانات تالار مرکزی یزد در کشورهای دیگر کم‌نظیر است

اسماعیلی در حاشیه اختتامیه جشنواره تئاتر فجر در جمع خبرنگاران گفت: سیاست ما، تقویت زیرساخت‌های تئاتر در کشور است. با افتتاح سالن‌های تئاتر در استان‌های مختلف، شعار عدالت فرهنگی تحقق می‌یابد.

 وزیر فرهنگ: تئاترهای خیابانی رشد قابل توجهی پیدا کرده است

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه اختتامیه جشنواره تئاتر فجر در جمع خبرنگاران افزود: بیش از 40 درصد اهالی هنر را عضو صندوق هنر کرده‌ایم. 50 درصد اقدامات مهم در حوزه تئاتر استان‌ها تا پایان سال تحقق می‌یابد و این تحولی بزرگ خواهد بود.

فصل رونق فرهنگ

استقبال بی‌نظیر مخاطبان در اجراهای جشنواره تئاتر فجر، به مراسم اختتامیه هم رسید

پیش تر محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ با اشاره به استقبال بی‌نظیر مخاطبان و تماشاگران جشنواره تئاتر فجر، از کم آمدن صندلی در برخی اجراها گفته بود که این استقبال پرشور مخاطبان به مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر هم رسید.

کدخبر: 969037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟