دانش‌آموزان ۴۰۵ شهر از «فیلیمومدرسه» رایگان استفاده می‌کنند

« فیلیمو مدرسه» همزمان با رونق گرفتن بحث آموزش‌مجازی در دوران کرونا، تلاش کرد تا ایده جدیدی را پیاده سازی کند که هنوز در حال سرویس دهی به دانش آموزان است و روزبه‌روز فعالیت خود را توسعه می‌دهد؛ در واقع می‌توان گفت که توان فعلی فیلیمومدرسه، از فیلیمو وام گرفته‌شده و به بهانه کمک به آموزش‌مجازی در عصر کرونا، فرصتی فراهم شد تا صنعت ادتک کشور، میزبان بازیگری جدید شود.

میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با اشاره به اینکه پیش از این، بخش‌اعظم محتوای آموزشی موجود در فضای‌مجازی محدود به گروه سنی بزرگسال بود به «دنیای‌اقتصاد» می‌گوید: اکنون محتوای تولیدشده در فیلیمومدرسه، گروه سنی ۵ تا ۱۵سال را هدف قرار داده‌است که پیش از این، سهم اندکی از بازار آموزش‌مجازی داشتند. او با بیان اینکه در تولید محتوای فیلیمومدرسه تلاش شده تا خلاقیت و جذابیت سرلوحه کار قرار بگیرد می‌افزاید: محتوای تولیدشده در فیلیمومدرسه محدود به آموزش محتوای کتب درسی نیست و حتی آموزش زبان‌های خارجی، برنامه نویسی، نقاشی، فیلم سازی با موبایل و بسیاری دیگر از دوره‌هایی که به بهبود مهارت‌های زندگی و شغلی آینده دانش آموزان کمک می‌کنند، در برنامه محتوایی قرارگرفته اند.

حیدری با اشاره به تعرفه‌ای که برای بهره مندی دانش آموزان از محتوای آموزشی آنلاین در نظر گرفته اند، می‌گوید: با هدف کمک به برقراری عدالت آموزشی و اینکه کودکان خانواده‌های در سطوح مالی مختلف بتوانند از محتوای آموزشی باکیفیت بهره‌مند شوند، تلاش کردیم تا پایین‌ترین تعرفه ممکن را برای فیلیمومدرسه درنظر بگیریم و حتی در قالب عمل به مسوولیت اجتماعی خود امکان دسترسی کاملا رایگان دانش آموزان ۴۰۵ شهر و روستای کم برخوردارتر را به محتوای این پلتفرم فراهم کرده ایم. حالا و در شرایطی که بخش زیادی از کلاس‌های درس به مدارس بازگشته و آموزش حضوری از سر گرفته‌شده، این پلتفرم توانسته روند روبه‌رشد جذب کاربران جدید را ادامه دهد. طبق اعلام فیلیمومدرسه، امسال تعداد کاربران این پلتفرم رشدی دوبرابری را تجربه‌کرده و از مرز ۱۸۰هزار کاربر روزانه گذشته است.

 

کدخبر: 961381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟