در روز نخست دومین نمایشگاه رصتا چه گذشت؟ / فیلم

به گزارش رکنا، نشست سالانه مجمع رصتا برگزار و از سامانه جدید کانون تهیه‌کنندگان رسانه های دیداری ایران رونمایی شد و از عموم مردم خصوصا دانشجویان و خانواده ها برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمد.

دومین نمایشگاه ملی رصتا صبح یکشنبه 10 دی ماه با حضور پیمان جبلی رئیس صداوسیما، سعید مقیسه رئیس ساترا و جمعی از مسئولان و پلتفرم‌ها افتتاح و رسما کار خود را آغاز کرد.

آخرین آمار ثبت نام سکوهای دارای از مجوز از ساترا بیانگر افزایش تقریبا دو برابری میزان مشارکت رسانه‌های فراگیر در این نمایشگاه است و تاکنون ۱۵۱ رسانه دارای مجوز از ساترا برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و علاوه بر این برخی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت و سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات به رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در این نمایشگاه حضور دارند.

در نخستین مجمع «رصتا» با حضور اعضای مجمع مسائل مهمی از جمله گزارش عملکرد امسال سال و برنامه‌های آتی مجمع بحث و بررسی شد.

همگرایی و هم‌افزایی بین فعالان، ذی‌نفعان و حمایت‌کنندگان صوت‌و تصویر فراگیر، ایجاد فرصت برای توسعه هدفمند سکوهای صوت‌ و تصویر فراگیر و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فعالان زنجیره ارزش آفرینی رسانه‌ها و همچنین بازایابی و عرضه اقتصادی تولیدات به نفع تولیدکنندگان و مشاغل ذیربط از جمله اهداف و دستاوردهای این نمایشگاه به‌عنوان مهمترین رویداد بزرگ ملی در حوزه نمایش خانگی و صوت و تصویر فراگیر به شمار می‌رود.

این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ برای بازدید عموم پابرجاست.

کدخبر: 959771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟