وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد خراسان جنوبی شد

به گزارش رکنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای یک سفر دو روزه وارد خراسان جنوبی شد که در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز از طرح تالار بزرگ شهر بیرجند بازدید خواهد کرد و حضور در جلسه هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی خراسان جنوبی از جمله دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به خراسان جنوبی است.

از دیگر برنامه‌های اسماعیلی در سفر به خراسان جنوبی می‌توان به دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان حوزه قرآن و مسجد، بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی استان، حضور در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی استان، بازدید از موزه شهید رئوفی فر و دیدار با خانواده این شهید گرانقدر اشاره کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار خواهد کرد و افتتاح طرح خانه فرهنگ و بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان استان از دیگر برنامه‌های ایشان است.

گفتنی است اسماعیلی در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع مردم انقلابی بیرجند به سخنرانی خواهد پرداخت.

کدخبر: 942711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟