پیام تبریک مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به مناسب روز خبرنگار

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ، این روز را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت و از همکاری آن‌ها با انجمن سینمای جوانان ایران قدردانی کرد.

در این متن آمده است:

«اینکه گفته می‌شود «مطبوعات» یکی از ارکان مردم‌سالاری است، امروز یک واقعیت عینی انکارناپذیر است، رسانه رابطه دولت و ملت، حاکمیت و مردم، مردم و مردم و همه مناسبات اجتماعی‌-رفتاری را تعریف و ترسیم می‌کند و نظم عمومی را برقرار می‌سازد و کیست که نداند؛ این خبرنگاران عزیز و شریف هستند که با همت خود این مهم را محقق می‌سازند.

خوشحالم که خود نیز فعالیت رسانه‌ای را در جایگاه خبرنگار آغاز کرده‌ام و امروز و همیشه به آن دوران کاری‌ خود افتخار می‌کنم.

ضمن پاسداشت تلاش‌های بی‌وقفه جامعه خبرنگاری و تبریک «روز خبرنگار» به آن‌ها، امیدوارم، امسال نیز از همراهی سازنده، منتقدانه و مشفقانه جامعه خبری در فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران، خاصه در برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بهره‌مند گردیم و بتوانیم الگوی مناسب از تعامل پیشرو در فضای رسانه‌ای کشور به‌ وجود آوریم.»

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۲ به دبیری مهدی آذرپندار برگزار می‌شود.

کدخبر: 917246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟