پخش مجموعه های جدید از رادیو نمایش

به گزارش رکنا، «آدرس یک درخت»، «بازی در دنیای مجازی» و «پرواز بی پایان» نمایش های رادیویی هستند که از شنبه دهم تیر، از رادیو نمایش پخش شد.

«آدرس یک درخت » درباره آبتین دانشجوی فوق لیسانس سینماست که برای تکمیل تحقیقات طرح پایان نامه اش با موضوع «نگاه به آثار عباس کیارستمی » به خانواده پدریش در ایران می‌پیوندد و با همراهی اعضاء فامیل و دوست تازه‌ای که دانشجوی  سینما در ایران است به کنکاش درباره آثار کیارستمی می‌پردازد و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد که شنیدنی است.

این نمایش به نویسندگی شهلا دباغی، کارگردانی نورالدین جوادیان، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، گویندگی فریبا طاهری و با هنرمندی شهریار حمزیان، عباس شادروان، شمسی صادقی، نازنین مهیمنی، بهادر ابراهیمی، محمد مجدزاده، مجید سهرابی، سعیده فرضی، مریم باقری، ساعت ۳:۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

نمایش رادیویی «بازی در دنیای مجازی» به نویسندگی شهلا دباغی درباره برنامه نویسی است که در آمریکا یک بازی تولید کرده است، هر چند بازی آن در فضای مجازی انجام می‌شود، اما اثرات مخرب جسمی برای گیمر دارد.

صاحب شرکت تولید بازی از این بازی برای به خطر انداختن جان دامادش استفاده می‌کند در حالیکه پلیس به دنبال ضارب است و از چنین نقشه‌ای بی اطلاع. خبرنگاری با توجه به آنچه یافته پی به ماجرا می‌برد و پلیس را در جریان قرار می‌دهد...

این نمایش رادیویی به کارگردانی مجید حمزه، تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری، گویندگی محمدرضا علی و با هنرمندی نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، رامین  پورایمان،  احمد لشینی،  شهین نجف زاده،  مهدی نمینی مقدم،  محسن  بهرامی،  سعیده فرضی و مهرخ افضلی ، ساعت سی دقیقه بامداد تقدیم علاقه مندان می شود.

«پرواز بی پایان» هم که ساعت ۱:۳۰ دقیقه پخش می شود، درباره حمله ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ است.

این مجموعه رادیویی به نویسندگی سهیلا خدادادی، کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، گویندگی مهرداد مهماندوست و با هنرمندی معصومه عزیزمحمدی، نگین خواجه نصیر، عباس توفیقی، شیرین سپه راد، کرامت رودساز، شهریار حمزیان، محمد رضاعلی، سینا نیکوکار، شیما اسدی، مریم باقری و سهیلا تیلاوی به تازگی در اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو و رادیو نمایش تولید شده است.

کدخبر: 907806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟