کتاب «شعله در پیله» منتشر شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کتاب «شعله در پیله» نوشته محبوبه زارع در ۱۲۴ صفحه و با شمارگان ۲۰۰ نسخه به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

شعله در پیله؛ داستانی بلند با ژانر عاشقانه است که به صورت تخیلی با پردازش داستانی از زندگی و سلوک یک آتش نشان که در آستانه تولد فرزندش در حادثه پلاسکو به شهادت می‌رسد. این داستان تلاش دارد تا مستندات واقعه پلاسکو را در قالب این داستان جای دهد و شرح واقعه را در خلال وقایع داستانی شخصیت اصلی، ارائه کند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

فرمانده لبخند زد: ابراهیم (ع) وقتی بت‌ها را شکست، آتش را بر خود گلستان کرده بود. هرکس که بت خود را بشکند و از خود بگذرد، همه آتش‌های دنیا بر او گلستان خواهد شد. ابراهیم! بیا با هم تا انتهای این گلستان را قدم بزنیم!

ابراهیم به دنبال پروانه قدم برمی‌داشت و با خود می‌اندیشید: روزی هم این زیبایی‌ها را برای کیمیا و پروانه تعریف خواهم کرد…

این کتاب با شمارگان ۲۰۰ نسخه و بهای ۶۵ هزارتومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید کتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی (۶۵۶ و۶۵۷) تماس حاصل کنند.

کدخبر: 907037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟