سرمایه گذاری صدا و سیما در حوزه طنز با «بگو بخند» / حضور کمدین‌های معلول برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی + فیلم
حجم ویدیو: 54.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:19

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی بگو بخند، بگو بخند برنامه‌ای برای پرورش استعدادهای آینده تلوزیون در حوزه طنز است. این در حالی است که این برنامه شرایطی را رقم زده تا هنرمندان در سنین مختلف و از اقشار گوناگون در این برنامه حضور یابند.

بگو بخند شرایطی را فراهم ساخته تا کمدین‌های دارای معلولیت در این برنامه حضور یابند لذا دست اندرکاران این برنامه در نظر دارند با شناسایی استعدادها چهرهای جدیدی را در عرصه کمدی معرفی  کنند

تاکنون 80 گروه در این برنامه شرکت کرده اند و اگر موفق به کسب رتبه برتر هم نشوند اما استعداد درخشانی میان آنها وجود داشته باشد، شبکه شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا از این استعدادها در برنامه های تلویزیون استفاده شود.

بگو بخند همچنین فرصتی را ایجاد کرده تا هنرمندانی که بیش از 20 سال در عرصه تئاتر کمدی فعالیت می کنند از قاب تلویزیون هم دیده شوند. این در حالی است که بیش از نیمی از گروه های شرکت کننده در این برنامه از شهرستان های مختلف هستند.

گفتنی است، تهیه کننده این برنامه مسعود شریعت است. همچنین تاکنون بیش از هزار اثر به این برنامه ارسال شده که از میان آنها 80 اثر انتخاب شده است.

کدخبر: 898775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟