ممقانی‌ها پای «روایت حبیب» نشستند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، ظهر یکشنبه ۲۱ آذرماه کاروان روایت حبیب با حضور در شهر ممقان ویژه برنامه سفیر را سالن الغدیر این شهر اجرا کرد.

در این ویژه‌برنامه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود ملی، حجت الاسلام انصاری امام جمعه ممقان گفت: خداوند را شاکرم که توفیق میزبانی از کاروان شهید سلیمانی و کاروان روایت حبیب را داشتیم. وی افزود: حاج قاسم یک شخصیت ضد اسکتباری و فرا ملی بود و  امیدوارم کاروان  روایت حبیب در راستای جهاد تبیین به معرفی تمامی ابعاد شخصیتی سردار بپردازد.

وی  خاطر نشان کرد: این کاروان می‌تواند با ادامه مسیر و روند خود  در بین جوانان تاثیر بسزایی داشته باشد. امروزه ما امنیت حاکم بر جامعه خود را مدیون حاج قاسم و شهدای مدافع حرم هستیم‌. امروز دشمن با جنگ رسانه‌ایی از کاه کوه ساخته و سعی در ناامید کردن مردم دارد و برای تقابل با جنگ رسانه‌ای دشمن، تبیین واقعیت‌ها بسیار ضروری است و این کاروان بهترین فرصتی است که با آن بتوانیم به صورت میدانی جوانان را از این جنگ آگاه کنیم.

حاج قاسم را همه دوست دارند

در ادامه سردار امین مطلقی از مدافعان حرم که مهمان ویژه این برنامه بودگفت: رسانه ها با پرداختن به مسائل مربوط به حوزه وحدت و مبارزات استقامتی حاج قاسم، باید ایشان را برای آیندگان حفظ کنند. رسانه‌ها می‌توانند اسنادی را ایجاد کنند که در آینده برای نسل‌ها مفید باشد و شخصیت حاج قاسم به عنوان شخصیت انقلابی در اذهان جامعه شکل بگیرد.

سردار مطلقی با بیان اینکه حاج قاسم را همه اقشار مردم و از همه نوع نگرش اجتماعی دوست دارند، این اتفاق را حاصل منش رفتاری و نگاه محبت آمیز ایشان به جوامع مختلف مردم دانست و خاطرنشان کرد: سردار دل ها یک روحیه معنوی خاص داشت که نشات گرفته از مکتب قرآن و الهی بود. خداوند متعال همه بندگان را در هر شخصیت و نگاه فکری دوست دارد و همه را مورد لطف و عنایت خود قرار می‌دهد و همه را به نگاه محبت آمیز نگاه می کند، شخصیت حاج قاسم نیز برگرفته از همین مکتب الهی بود.

وی افزود: در جایی، حاج قاسم دختران و پسرانی که نسبت به او موضع دارند را هم فرزندان خود معرفی می‌کند که نشات گرفته از نگاه فراجناحی و انقلابی ایشان است.

مطلق  یادآورشد: مکتب سلیمانی شکل گرفته از مکتب اصیل انقلابی است؛ چرا که حاج قاسم در تمامی مراحل کاری خود گوش به فرمان ولی خود بود و این ولایت مداری درس بزرگی برای همه اقشار است.

در ادامه ویژه‌برنامه سفیر، گروه شهر آشوب به اجرای نمایش سرباز پرداختند و مرشد معجونی، برنامه نقالی و پرده خوانی را اجرا کرد و در نهایت گروه سرود مسجد طالقانی تبریز، به اجرای سرود پرداخت.

کدخبر: 852414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟