سورپرایز هیجان انگیز همسر “سام اصغری” برای هوادارانش

سام اصغری متولد 12 اسفند 1372 در تهران ، مدل و بازیگر هالیوود می باشد. سام اصغری دانشجوی انصرافی رشته بورس از دانشگاه کالیفرنیا می باشد که بعد از دانشگاه وارد بدنسازی و پروروش اندام شد و حالا یک مدل و ورزشکار مشهور شده است. سام اصغری که نام واقعی او در شناسنامه حسام اصغری است و سه خواهر بزرگتر از خود دارد ، پدرش در 2 سالگی به آمریکا برگشت تا مقدمات حضور خانواده را فراهم کند. سام اصغری در دوران کودکی خود رویای فوتبالیست شدن را در سر داشت که با مصدومیت این رویا را از سرش بیرون کرد. سام اصغری که به عنوان مدلینگ در یکی از موزیک ویدئوها حضور داشته با بریتنی اسپیرز ملاقت کرده و به یکدیگر علاقه مند می شوند.

منابع معتبر تایید کردند که بریتنی اسپیرز با همکاری با التون جان در آهنگی جدید به صحنه موسیقی بازخواهد گشت همکاری مشترک آن‌ها در آهنگی با عنوان «مرا نزدیک‌تر نگه‌دار» (Hold Me Closer) خواهد بود.

به نوشته ایندیپندنت، درحالی‌که اطلاعات زیادی از جزئیات این پروژه منتشر نشده، یکی از سخنگویان این دو خواننده تایید کرد که ترانه «مرا نزدیک‌تر نگه‌دار»، نسخه جدیدی از تک آهنگ سال ۱۹۷۱ التون جان با نام «رقاص کوچولو» (Tiny Dancer) خواهد بود.

درحالی‌که شایعات همکاری بین این دو هنرمند محبوب در ماه گذشته مطرح شده بود، روز دوشنبه، زمانی که التون جان تصویری از یک علامت گل رز و موشک را در کنار عبارت «مرا نزدیک‌تر نگه‌دار» در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، این همکاری تایید شد.

بریتنی اسپیرز در حالی به دنیای موسیقی بازمی‌گردد که همچنان در دادگاه درگیر دعوی حقوقی با پدرش، جیمی اسپیرز، به دلیل بدرفتاری در طول تقریبا ۱۴ سال قیمومیت است.

قاضی برندا پنی که قبلا به جیمی اسپیرز دستور داده بود تا در رابطه با تحت نظر بودن ادعایی بریتنی در خانه‌اش (وجود دستگاه شنود در اتاق‌خواب) بازجویی شود، درخواست پدر مبنی بر الزام خواننده برای حضور در دادگاه را رد کرد.

بریتنی امسال یک تجربه دردناک سقط‌جنین را پشت سر گذاشت و پیش از آن مجبور به شکایت از همسر سابقش، جیسون الکساندر، شد که در ماه جولای بدون اجازه وارد مراسم عروسی او با سام اصغری شده بود. الکساندر از آن زمان تاکنون با اتهام تعقیب، ورود بدون اجازه و خرابکاری مواجه است هر چند ادعا کرده که بی‌گناه است.

منبع: وقت صبح

کدخبر: 814952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟