حمید لولایی و پوراندخت مهیمن در برنامه «چهل تیکه»

برنامه «چهل تیکه» با مهمانان پیشکسوتی در عرصه هنر و ورزش مانند حمید لولایی و پوراندخت مهیمن و همچنین مهدی فنونی‌زاده همراه خواهد بود.

به گزارش رکنا، برنامه «چهل تیکه» این هفته میزبانِ حمید لولایی و پوراندخت مهیمن از هنرمندان پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون و مهدی فنونی‌زاده از فوتبالیست‌های قدیمی کشورمان است.

سری پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی از سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه با پوراندخت مهیمن، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پیگیری می شود.

این برنامه تلویزیونی که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشور می‌پردازد، در روز چهارشنبه،۲۹ دی ماه نیز میزبانِ مهدی فنونی‌زاده از فوتبالیست‌های پیشکسوت کشورمان می‌شود. فنونی‌زاده از خاطراتش در تیم استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید. در کارنامه او قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با تیم استقلال تهران دیده می‌شود.

مهدی فنونی‌زاده در این برنامه خاطراتی از دورانِ مختلف زندگی اش روایت می‌کند.

حمید لولایی از زنده یاد رضا ژیان می گوید

محمدرضا علیمردانی، مجری برنامه «چهل تیکه»، در برنامه‌ پنجشنبه و جمعه‌ این هفته، ۳۰ دی و یکم بهمن ماه، پایِ صحبت‌های حمید لولایی، بازیگر سینما و تلویزیون می‌نشیند.

در این برنامه، حمید لولایی از زنده یاد رضا ژیان و حضورش در نمایشِ او صحبت خواهد کرد. لولایی همچنین از همکاری‌اش با سیاوش طهمورث و بهرام ابراهیمی می گوید.

این هنرمند کشورمان در «چهل تیکه» به بیان خاطراتی قدیمی و حالِ‌ خود می پردازد.

«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. همچنین تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ به روی آنتن می رود.

کدخبر: 763528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟