انتشار کتاب صوتی «موهبت کامل نبودن»

کتاب صوتی «موهبت کامل نبودن» نوشته دکتر برنه براون با صدای ندا پوریان در موسسه نوین کتاب گویا منتشر شد. این اثر راهنمای خوبی است برای دست‌یابی به یک زندگی صمیمانه با خود و دیگران.

 

به گزارش رکنا ، آیا تاکنون برایتان پیش آمده که احساس کنید قدرت برقراری ارتباط صمیمانه با دیگران را ندارید؟ یا در جستجوی معنای عشق و تعلق سردرگم مانده‌اید؟ از آنجایی که هر کس با گمان و تجربه زندگی شخصی‌اش عشق و صمیمیت را معنا می‌کند، گاهی افراد در ابراز آن دچار مشکل می‌شوند.

کتاب «موهبت کامل نبودن» انباشته از چند کلمه و مفهوم اساسی است: عشق، تعلق و اصالت. مهم است برای واژه‌هایی که هر روز بر زبانمان جاری می‌شوند، تعریف‌های عملی و دردسترسی داشته باشیم. دکتر برنه براون ما را به یک تعریف مشترک از این واژه‌ها می‌رساند تا کمتر آسیب ببینیم و حرف یکدیگر را بهتر درک کنیم. شنیدن این کتاب موجب می‌شود که شما به یک زندگی صمیمانه با اطرافیانتان دست پیدا کنید و هویت واقعی خود را نیز راحت‌تر بپذیرید.

دکتر براون سال‌ها در زمینه ترس و شرم مطالعه و تحقیق کرده است و به همین دلیل، راهنمایی‌های او مخاطب را کمک می‌کند تا با خودش مواجه شود و جرات داشتن زندگی صمیمانه را هم بیابد.

دکتر براون یاد می‌دهد که همه ما باید گاهی دکمه «تلاش عمیق» خود را خاموش کنیم و وقتی حالمان خوب نیست و دیگر توان انجام کارها در بالاترین کیفیت را نداریم، کمی صبر کنیم و دست از تلاش‌های زیاد در مواقع خاص دست بکشیم.

کتاب «موهبت کامل نبودن» نوشته دکتر برنه براون با ترجمه احمد آل در انتشارات کتاب کوچه است که موسسه نوین کتاب گویا، آن را در قالب کتاب صوتی با صدای ندا پوریان و انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ بهنام کلاه‌بخش، نوازنده و آهنگساز در 6 ساعت و 56 دقیقه منتشر کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟