انتشار کتاب "کرونا و سالمندی"

کتاب " کرونا و سالمندی" به تألیف دکتر اکرم فرهادی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر لیلا صادق مقدم عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و "متینه خوشخو" کارشناس ارشد پرستاری سالمندی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منتشر شد.

به گزارش رکنا ، این کتاب توصیه‌های کلیدی جهت راهنمایی سالمندان ، خانواده‌ها و مراقبین آنها دارد و به همت دکتر "اکرم فرهادی" معاون فرهنگی و دانشجویی، استادیار سلامت سالمندی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر "لیلا صادق مقدم" معاون پژوهشی دانشکده پرستاری و عضو هیئت‌علمی گروه پرستاری سلامت سالمندان و "متینه خوشخو" کارشناس ارشد پرستاری سالمندی و تحت نظارت دکتر "احمد دلبری" رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به چاپ رسید.

نکات کلیدی مقابله با کرونا برای سالمندان

در کتاب "کرونا و سالمندی" برای اولین بار در کشور، به موضوع سالمندی و مواجهه آن با پاندمی کرونا پرداخته‌ شده تا سالمندان، خانواده‌ها و مراقبان آنها بتوانند از نکات کلیدی و کاربردی بهره ببرند.

این کتاب در ۱۶ بخش و حدود ۱۲۰ صفحه با بیانی روان و ساده به موضوعات مختلفی مانند کرونا، پیشگیری و درمان در مراکز مراقبتی، حفظ و ارتقاء بهداشت روان در دوران قرنطینه ، خروج از قرنطینه در مواقع ضروری، اوقات فراقت و فعالیت‌های بدنی، تغذیه، خواب، کنترل درد، فشارخون و نکات مهم در مواجهه با مرگ در بحران کرونا با استفاده از منابع مورد تأیید سازمان جهانی بهداشت پرداخته است.

مؤلفان "کتاب کرونا و سالمندی" این کتاب را به روح پاک شهدای مدافع سلامت کشور تقدیم کرده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟